أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۴۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
بازار ارز و طلا که در سال گذشته از افزایش ریسک‌های سیاسی تغذیه کرده، با کاهش سطح ریسک‌های سیاسی و جذب نقدینگی توسط سایر بازارها از مرکزیت توجه فاصله گرفته است.

به گزارش پایگاه 598، بازار ارز و طلا که در سال گذشته از افزایش ریسک‌های سیاسی تغذیه کرده، با کاهش سطح ریسک‌های سیاسی و جذب نقدینگی توسط سایر بازارها از مرکزیت توجه فاصله گرفته است.

در چنین شرایطی که حجم قابل توجهی از رشد پایه پولی در سال قبل برای طرح یکپارچه فروش خودرو جذب شد و بازار سرمایه هم با قرار گرفتن در مرکزیت توجه بخش قابل توجهی از نقدینگی را جذب می‌کند، به‌نظر می‌رسد بازار ارز و طلا از سکه افتاده باشد و دیگر زور صعودی قبل را نداشته باشد.

قیمت‌ها در بازار ارز و سکه رنج شده است، قیمت سکه امامی از ۲۴ اسفند در ابتدای کانال ۳۰ میلیون تومانی نوسان می‌کند و پایین‌تر از سقف قیمت قرارگرفته است.

معامله‌گران سکه نه دل فروش سکه در پایین‌تر از کانال ۳۰ میلیون تومانی را دارند و نه جسارت خرید در قیمت بالاتر از ۳۳ میلیون تومان را پیدا کرده‌اند و به همین دلیل در محدوده فوق نوسان می‌کنند./ اقتصاد نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها