أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۶۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی به نقل از یک مسئول سابق در ارتش این رژیم گزارش دادند که تل‌آویو از دبیرکل حزب‌الله لبنان هراس دارد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی به نقل از سخنگوی سابق ارتش این رژیم گزارش دادند که تل‌آویو سیاست امنیتی ضعیفی را در مقابل سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیش گرفته است.

این رسانه‌ها به نقل از مسئول سابق ارتش رژیم‌صهیونیستی گزارش دادند: اسرائیل از سید حسن نصرالله می‌ترسد.

رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی همچنین گزارش دادند: سید حسن نصرالله به‌صورت طولانی از تضعیف قدرت آمریکا در جهان به عنوان یک تحول اصلی صحبت کرده است.

سید حسن نصرالله در سخنرانی خود به مناسبت روز قدس تاکید کرد: دشمنی که لبنانی‌ها را تهدید می‌کند و سوریه را هدف قرار می‌دهد باید که نگران و در وحشت به سر برد. توازن بازدارندگی اسرائیل را محدود و خوار و خفیف می‌کند. بزرگترین دروغی که نتانیاهو گفت این بود که زیرساختهای حزب الله و حماس را هدف قرار داده است و این دروغ آشکار بود زیرا همه رسانه‌ها از محل حادثه تصویر گرفتند و این مکانی باز بود.

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: دشمن صهیونیست زیرساخت حزب الله را هدف قرار نداده است بلکه فقط بوستان‌های موز را زده است. تهدیدات دشمن ما را بر حفظ معادلات بازدارندگی در برابر حملات این رژیم به لبنان مُصِرتر می‌کند. به هر حمله یا اقدام امنیتی رژیم‌صهیونیستی در لبنان به شکل مناسب و بدون درنگ واکنش نشان می‌دهیم.

پیش از این نیز وبگاه صهیونیستی واللا در گزارشی با اشاره به دیدار سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نوشته بود که این دیدار در شرایطی انجام شد که همه جبهه‌ها (اطراف اراضی اشغالی) وضعیت تنش‌آمیزی دارد و در روزهای اخیر چندین راکت از اراضی لبنان به سوی اسرائیل پرتاب شده است.

واللا عنوان کرد: این دیدار همچنین همزمان با تحولات اخیر مسجدالاقصی و تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه‎‌باختری و غزه انجام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها