أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۷۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
فرمانده نیروی هوایی:
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه این نیرو با اطاعت از رهبر انقلاب با افزایش دانش و بینش نظامی به دنبال نشان دادن اقتدار و عظمت نظام ایران اسلامی در منطقه و جهان است، گفت: رژه هوایی ۲۹ فروردین با حضور بیش از ۴۰ فروند جنگنده بومی و غیر بومی در آسمان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، فارس نوشت: امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به حضور این نیرو در رژه ۲۹ فروردین روز ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره پیرو ولایت بوده و از زمان پیروزی انقلاب، عشق و علاقه خود را به حرکت انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل(ره) نشان داد و در دفاع از مرزهای ایران لحظه‌ای درنگ نکرده است.


وی افزود: رشادت و فداکاری‌های ماندگار در دوران دفاع مقدس و بعد از جنگ، ارتقا قدرت بازدارندگی، نقش‌آفرینی در حوزه‌های جنگ نرم، مقابله با بیماری کرونا، مشارکت در عرصه‌های مختلف امدادی و مردم‌یاری و تقدیم ۴۸ هزار شهید سند حقانیت این ولایتمداری است که به عنوان ید بیضا برای ارتش جمهوری اسلامی خودنمایی می کند.

امیر واحدی اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش با انجام انواع عملیات‌ها و مأموریت‌های مختلف در طول عمر پر برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی اعم از حضور در ۸ سال دفاع مقدس، انجام پرواز های پشتیبانی از مدافعین حرم و بیعت با حضرت امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن از هیچ تلاش و ایثارگری برای عزت و اقتدار نظام دریغ نکرده که در کارنامه درخشان این نیروی خوشنام الهی می درخشد.

وی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش با پیروی و اطاعت محض از فرامین و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با افزایش دانش و بینش نظامی در حوزه های مختلف ساخت و تجهیزات هوایی و نگهداری هواپیما به دنبال نشان دادن اقتدار و عظمت نظام ایران اسلامی در منطقه و جهان است و در این راه کارکنان غیرتمند این نیروی الهی بی هیچ چشمداشتی مخلصانه در حال انجام وظایف خود هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: رژه ۲۹ فروردین، امسال متفاوت تر نسبت به سالهای گذشته با حضور بیش از ۴۰ فروند از انواع جنگنده های بومی و غیر بومی اعم از صاعقه، کوثر، اف۵، اف۴، اف۱۴، اف۷، میگ، سوخو، از سراسر کشور و به صورت متمرکز بر فراز آسمان تهران و مرقد حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد تا اقتدار هوایی ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهد.

وی افزود: ارتقای دانش تخصصی خلبانان به ویژه خلبانان جوان، ارزیابی سطح آمادگی یگان های عملیاتی هوایی و تضمین حفظ و حراست از مرزهای هوایی کشور، از دیگر اهداف از پیش تعیین شده این رژه هوایی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت پایدار در منطقه با بیان اینکه این رژه اعلام آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهدید در هر سطحی است اظهار کرد: این رژه هوایی، نوعی قدرت نمایی و حاصل آموزش‌های با کیفیت و طرح‌ریزی‌های عملیاتی بسیار قوی است که برای کشورهای دوست و همسایه حامل پیام صلح و اطمینان خاطر برای علاقمندان و دوستداران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها