يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۳۷۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۱     ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
رژه ۲۹ فروردین، امسال متفاوت‌تر و با حضور بیش از ۴۰ فروند از انواع جنگنده‌های بومی و غیر بومی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره پیرو ولایت بوده و از زمان پیروزی انقلاب، عشق و علاقه خود را به حرکت انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل (ره) نشان داد و در دفاع از مرز‌های ایران لحظه‌ای درنگ نکرده است. رشادت و فداکاری‌های ماندگار در دوران دفاع مقدس و بعد از جنگ، ارتقا قدرت بازدارندگی، نقش‌آفرینی در حوزه‌های جنگ نرم، مقابله با بیماری کرونا مشارکت در عرصه‌های مختلف امدادی و مردم‌یاری و تقدیم ۴۸ هزار شهید سند حقانیت این ولایتمداری است که به عنوان ید بیضا برای ارتش جمهوری اسلامی خودنمایی می‌کند.

وی اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش با انجام انواع عملیات‌ها و مأموریت‌های مختلف در طول عمر پر برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی اعم از حضور در ۸ سال دفاع مقدس، انجام پرواز‌های پشتیبانی از مدافعین حرم و بیعت با حضرت امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن از هیچ تلاش و ایثارگری برای عزت و اقتدار نظام دریغ نکرده که در کارنامه درخشان این نیروی خوشنام الهی می‌درخشد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش با پیروی و اطاعت محض از فرامین و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با افزایش دانش و بینش نظامی در حوزه‌های مختلف ساخت و تجهیزات هوایی و نگهداری هواپیما به دنبال نشان دادن اقتدار و عظمت نظام ایران اسلامی در منطقه و جهان است و در این راه کارکنان غیرتمند این نیروی الهی بی هیچ چشمداشتی مخلصانه در حال انجام وظایف خود هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: رژه ۲۹ فروردین، امسال متفاوت‌تر نسبت به سال‌های گذشته با حضور بیش از ۴۰ فروند از انواع جنگنده‌های بومی و غیر بومی اعم از صاعقه، کوثر، اف ۵، اف ۴، اف ۱۴، اف ۷، میگ، سوخو، از سراسر کشور و به صورت متمرکز بر فراز آسمان تهران و مرقد حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد تا اقتدار هوایی ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای دانش تخصصی خلبانان به ویژه خلبانان جوان، ارزیابی سطح آمادگی یگان‌های عملیاتی هوایی و تضمین حفظ و حراست از مرز‌های هوایی کشور، از دیگر اهداف از پیش تعیین شده این رژه هوایی است.

واحدی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت پایدار در منطقه با بیان این‌که «این رژه اعلام آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهدید در هر سطحی است» اظهار کرد: این رژه هوایی، نوعی قدرت نمایی و حاصل آموزش‌های با کیفیت و طرح‌ریزی‌های عملیاتی بسیار قوی است که برای کشور‌های دوست و همسایه حامل پیام صلح و اطمینان خاطر برای علاقمندان و دوستداران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها