يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۳۸۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
در واکنش به طرح مقابله با بدپوششی؛
در این نوشتار چکیده از رفتار برخی مدعیان علیه شروع طرح فراجا در صیانت اجتماعی در مقابله با پدیده ناهنجاری بی حجابی بیان شده است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، اطاق فرمان آشوبی که از پیش برای مهسا، مهیا بود، به بهانه‌ای کاذب از ۲۲ شهریور سال ۱۴۰۱، طی دو سه ماه در برخی از شهر‌ها را به آشوب کشانده و بصورت وحشیانه قریب دویست نفر از نیرو‌های پلیس و بسیج مردمی را نیز به شهادت رساندند، لکن نظام اسلامی با صبوری و متانت رفتار کرده و آنرا مدیریت کرد و محکومین نیز با فرمان رهبری عفو شدند. لیکن یکی از پیامد‌های آن کشف حجاب علنی این حکم شرعی و حرام سیاسی توسط درصد محدودی از بانوان در شهر‌های مختلف صورت گرفت.

بعد از چندین ماه فاصله، فرمانده فراجا طرح مقابله با منکری که خلاف قانون نیز می‌باشد و مطالبه رهبری و مردم مسلمان بوده را اخیرا اعلام نمود. اما همچون سنوات قبل، جریانات مساله دار که علیه ناجا و گشت ارشاد حمله ور شده و فضاسازی کرده بودند، این بار نیز هجمه‌ها را شروع کرده اند.

برخی از افراد به ظاهر مقام مسئول سابق؛ یا به ظاهر روحانی و یا سیاسی کار، پز اسلام خواهی، قانون مداری و یا مردم دوستی گرفته و به طرق مختلف بدان حمله ور شدند. اگر اینان در جریان اغتشاشات و کشتن بسیجی‌ها و نیروی انتظامی و در جریان کشف حجاب حرفی زده بودند، انسان میتوانست مقداری به حسن نیت اینان فکر کند، ولی خفقان گرفتگی انان در خلاف بین شرعی و قانون شکنی و بقی علیه نظام اسلامی، جای تردیدی در فی قلوبهم مرض انان نمیگذارد. بخصوص اینکه برخی سابقه همراهی با فتنه ۸۸ را نیز دارند و نشان از بغض انان علیه نظام اسلامی و ملت مسلمان را اشکار می‌سازد. وقتی آرمان‌ها و سیدروح‌الله‌ها به‌وسیلۀ وحوش جنایت‌کار به فجیع‌ترین وضع به شهادت رسیدن، و خبائثی انسان‌نما از سر ناموس شیعه چادر کشیدن، اینان خواب بودند و یا وجدانشان اصلا بجوش نیامد، ولی اینک گریبان چاک میکنند.

روزنامه جوان از محمدرضا عارف نوشت که بی منطق حرف می‌زند و چرا یک عضو مجمع تشخیص مصلحت باید به نحوه مقابله با بی حجابی انتقاد کند. بدنبال نوشته روزنامه جوان، چندین روزنامه زنجیری به این روزنامه جوان انقلابی حمله ور شدند.

جناب انصاریان مطالب میگوید، بلافاصله روزنامه‌های مساله دار برای دامن زدن به بی حجابی و برای تضعیف طرح امنیت اجتماعی فراجا تیتر بزنند که شیخ حسین انصاریان: "دعاگوی زنان بی حجاب هستم، ۹۰ درصد خانم‌های بی حجاب را مقصر نمی‌دانم و خیلی هم دعاگوی آن‌ها هستم و دلم برای شان می‌سوزد حتی اگر بگویند غلط کرده‌ای، حالا اگر میخواهید من را دستگیر کنید و بگویید مخالف جمهوری اسلامی هستم. خیلی خوب، شاید من و چند نفر دیگر مخالفتی هم داشته باشیم و جریمه هم بشویم. " حتی اگر فرض کنیم مطلب متضاد با رهبر انقلاب، به تصور خود حق بوده، چرا دشمنان و منحرفان بشدت از ان استقبال کردند و ایا نباید مورد تامل و تجدید نظر قرار گیرد و جبران به نفع اسلام و انقلاب صورت گیرد؟

اعتماد آنلاین با انتشار یادداشتی از علایی، فعال سیاسی (فعال فتنه ۸۸) و از فرماندهان ارشد و اسبق سپاه پاسداران (با پرونده سنگین اش) به گشت ارشاد و طرح جدید حمله ور شد و بدون محکومیت اغشاشات و بدون رد اتهامات طیف مطبوعش در علت مرگ مهسا امینی، به پیامد‌های بعدی آن اشاره کرده است و تلویحا تخم نفرت و دامن زدن به افزایش ناراحتی در جامعه و فاصله افتادن بین بعضی از مردم با حاکمیت را ذهنیت سازی کرد.

یک روزنامه زنجیری بعلت ناراحتی از اجرای طرح حجاب به مواضع کیهان می‌تازد و تیتر میزند که ناراحتی کیهان از مواضع مشاور حقوقی رئیسی درباره حجاب.

فارس نوشت چهار مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه دولت باید حجاب و عفاف را از درون خودش و کارمندانش شروع کند، ایجاد قرارگاه رسانه‌ای حجاب را برای شرایط امروز جامعه ضروری دانستند.

فلان سایت به نقل از بهمان مدرس حوزه علمیه! اظهار فضل میکند که وظیفه کارمندان ادارات، رسیدگی به درخواستِ ارباب رجوع است؛ حتی اگر فردی بی حجاب باشد، و اگر بگویند این اقدامات، حکم حکومتی است، معلوم نیست با این کار‌ها و بگیر و ببند‌ها مشکل بی حجابی حل شود!

هجمه گسترده رسانه‌های زنجیری در تیتر سازی "منع استفاده افراد بدحجاب از خدمات عمومی غیرقانونی است"، برای فشار بر حرکت سازنده پالایش جامعه شروع شده است.

برخی مدعیان کذایی به تجربیات شکست خورده درخصوص موضوع حجاب گفته اند، ولی فراموش کرده اند که مشابه همین هجمه هایشان باعث عدم موفقیت بوده است و اینک نیز دارند همان هجمه را تکرار میکنند. اینان که اینک در مقام مدعی سخن پراکنی میکنند، در جایگاه متهم باید توضیح بدهند که در گذشته که مسولیت داشته اند، کدام اقدام اصلاحی درباره حجاب و عفاف و ... را به کار بردند که جامعه کنونی به چنین وضعیتی گرفتار نشود.

تاسف اینکه مجلس فعلی با ریاست فعلی نزدیک به چهار سال دستور روشن و مؤکد و اولویت‌دار رهبری درباره مدیریت بر مسأله حیاتی قتلگاه مجازی را که شبکه‌های ضد انقلاب در حال برنامه ریزی علیه کشور هستند را زیر پا گذاشته است.

تاسف دیگر این است که این هجمه افراد مساله دار، به اطرافیان رئیس‌جمهور محترم انقلابی نیز بر سر مسئله چگونگی برخورد با بی‌حجابی سرایت کرده، و خانم پاد دستیار رئیس‌جمهور یک جملات غیر شرعی و غیر عقلانی نوشته و آقای میثم نیلی برادر داماد رئیس‌جمهور در مخالفت با وی در ویراستی نوشته است: بی حجابی و هرزگی یک مسئله اجتماعی و یک بیماری واگیردار خطرناک است! منفعل نشویم.

گرچه برخی رجال و خواص رفوزه نیز که در مواقع مختلف اظهار فضل میکنند، گویا در بزنگ‌های فرهنگی و اجتماعی کشور در جامعه حضور ندارند، و همچنان در روزه سکوت بسر می‌برند و گویی مسولیت شرعی و اجتماعی ندارند!

لکن جمعی از پژوهشگران و استادان حوزه و دانشگاه طی بیانیه‌ای به مسئولان درباره حجاب و عفاف نوشتند باهمه‌ی توان آماده‌ی پشتیبانی از اقدامات قاطع و بازدارنده دولت، مجلس و قوه قضائیه انقلابی در این زمینه بوده و تا پای جان در مسیر احیای احکام الهی و اجرای وصایای شهیدان گلگون کفن نظام مقدس اسلامی ایستاده ایم.

سخن پایانی

هنگامی براساس تکلیف شرعی و قانونی برای جراحی معضلات اجتماعی حرکتی شروع میشود، مفسدین و منحرفین و منفعت طلبان به میدان می‌ایند.

مار‌ها مجدد بیرون امده و با مطالب نیش دار فعال شده اند!

روباه‌ها به حرکت در امدند، برای فریب افکار عمومی ودلسردی مردم و به تعارض کشاندن و به عبارت خودشان در تحریک مخالفت مدنی هستند!

کلاغ‌های رسانه‌ای با تیتر سازی خبری به دنبال پمپاژ خبری و بمباران عملیات روانی در آمده اند، برای تاثیر گذاری منفی بر مردم و تصمیم گیران هستند!

سخن رهبر انقلاب که اخیرا بیان کرده اند:"کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است " و قبلا بیان کرده بودند:" برخی خواص درباره حجاب خط دشمن را دنبال می‌کنند. " حجت را تمام کرده

تصریح بیانات رهبری و حضور و حمایت مردم، حجت را بر مسئولان تمام کرده است و فصل الخطاب می‌باشد؛ و بایستی با اتکا به عنایات الهی و ثروت ملی بدون انفعال و تعلل به ظایف خویش عمل کنند.

اللهم اهدنا الصراط المستقیم واجعل عواقب امورنا خیرا و وانصر جیویش الاسلام و المسلمین و اخذل الکافرین و المعاندین و المنافقین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها