أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۳۸۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
دارنده مدال طلای المپیک توکیو قصد دارد برای حضور در رقابت‌های جهانی و المپیک در فینال کشتی آزاد آمریکا شرکت کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، رقابت انتخابی فینال ایکس ۱۰ژوئن(۲۱ خردادماه) در شهر نیویورک آمریکا برگزار خواهد شد که قرار است بزرگان کشتی این کشور که مدعی حضور در مساباقت جهان و المپیک هستند در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد. با اعلام فدراسیون کشتی آمریکا تاکنون حضور عنوان‌داران وزن ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم در این مسابقات قطعی شده است.

دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی نخستین کشتی‌گیری است که در فینال رقابت‌های ایکس اعلام کرده است. همچنین جردن باروز نابغه کشتی این کشور نیز در وزن ۷۹ کیلوگرم در انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا حضور دارد.

حضور تیلور در رقابت‌های فینال ایکس آغازی بر دوئل ششم وی برابر ژنرال هشت ستاره کشتی ایران است. تیلور و یزدانی تاکنون پنج بار در رقابت‌های جهانی و المپیک برابر هم قرار گرفته‌اند که حاصل آن چهار برد برای تیلور و یک پیروزی برای یزدانی است. یزدانی در فینال رقابت کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۲۱ جهان توانست جادوگر آمریکایی را شکست دهد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم جهان کشتی شاهد ظهور غول‌کش ایرانی هست و مصاف احتمالی جردن باروز با علی سوادکوهی در بلگراد می‌تواند جذابیت خاصی را در پی داشته باشد. سوادکوهی نخستین ایرانی است که موفق به شکست غول افسانه‌ای آمریکا شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها