أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۹۸۹
زمان انتشار: ۰۵:۵۱     ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
وکیل بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران هنوز تاییدیه پرداخت مطالبات او را به فیفا اعلام نکرده است.

به گزارش پایگاه 598، باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای مبنی بر "پرداخت بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال"، از واریز مطالبات آندره‌آ استراماچونی، لئوناردو پادوانی، سیداحمد موسوی و باشگاه الشباب الاهلی امارات خبر داد.

با وجود اعلام رسمی آبی ها، اما اخباری مبنی بر به حساب ننشستن طلب افراد مذکور در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع صحت ندارد و باشگاه استقلال از طریق بانک شهر موفق به پرداخت طلب هایش شده است.

حالا نیز مدیران استقلال منتظر هستند تا وکیل استراماچونی تأییدیه نهایی مبنی بر دریافت طلب خود از آبی‌ها را امضا کرده و آن را برای فیفا ارسال کند تا فدراسیون جهانی فوتبال نیز رونوشتی از آن را برای باشگاه استقلال ایمیل کند. بدین ترتیب استقلال توانست پیش از ددلاین اعلام شده، بدهی خود به سرمربی ایتالیایی را پرداخت کند و اکنون نه خطر بسته شدن پنجره و نه کسر امتیاز آبی‌ها را تهدید نمی‌کند، اما هنوز برای بحث حضور این تیم در آسیا باید تا اواسط خردادماه منتظر ماند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها