امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۲۴۰۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
تجربه همین فصل نشان داده که هر وقت مرد پرتغالی به سرعت از کوره در رفته، استقلال هم فرم خوب‌اش را از دست داده و هر وقت که او توانسته خودش را کنترل کند، آبی‌ها نتایج خیره‌کننده‌ای به دست آورده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، هیچوقت زمان مناسبی برای باختن در دربی نیست. با این حال هضم شکست در فشرده‌ترین شرایط جدول آن هم در فاصله تنها چند هفته به پایان فصل، بیش از حد تلخ به نظر می‌رسد. روبرو شدن با حقیقت باخت وقتی تلخ‌تر می‌شود که آبی‌ها به یاد بیاورند تیم‌شان در تمام هفته‌های نیم‌فصل دوم فقط یک بار بازنده شده بود و در فرمی ایده‌‌آل قرار داشت..شاید با این نتیجه، قهرمانی از دست رفته باشد اما دنیا برای آن‌ها به آخر نرسیده است. این تیم قبلا نشان داده که په قابلیت‌هایی دارد. تیمی که برای مدت‌ها بی‌توجه به همه فاجعه‌های مدیریتی، مشغول بردن بود و عادت نداشت به پشت سر نگاه کند. 

در آخرین دقایق دربی تهران، دوربین‌ها در حالی ساپینتو را شکار کردند که انگار برای شکست آماده می‌شد اما هنوز سیمای یک مربی مصمم را داشت. آبی‌ها هم دوست دارند همین تصویر را جدی‌تر بگیرند و دویدن او به دنبال داورها بعد از سوت پایان را فراموش کنند. چرا که خشم ساپینتو، هیچوقت برگ برنده بزرگ او نبوده است. 

تجربه همین فصل نشان داده که هر وقت مرد پرتغالی به سرعت از کوره در رفته، استقلال هم فرم خوب‌اش را از دست داده و هر وقت که او توانسته خودش را کنترل کند، آبی‌ها نتایج خیره‌کننده‌ای به دست آورده‌اند. حالا هم زمانی برای جمع و جور کردن پسران آبی‌پوش است. این شکست نباید به انکار همه تلاش‌های این فصل آن‌ها منجر شود. حتی رقابت قهرمانی هݦ برای آن‌ها هنوز تمام نشده است. پس عصبانیت، هیچ چیز را عوض نخواهد کرد. طرفداران استقلال هنوز یک تیم مصمم برای سه هفته پایانی لیگ می‌خواهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها