يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۱۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
تقویم فصل بعد بررسی شد؛
جلسه هماهنگی و تنظیم تقویم فصل آینده فوتبال ایران با توجه به برنامه تیم‌های ملی بزرگسالان و امید برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، پیش از ظهر امروز سه شنبه با حضور مهدی محمدنبی مدیر و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی، رییس سازمان لیگ و رییس کمیته مسابقات لیگ برتر، جلسه هماهنگی و تنظیم تقویم رقابتهای فصل آینده فوتبال ایران برگزار شد.

در این جلسه سهیل مهدی توضیح کاملی درباره تقویم پیشنهادی فصل آینده ارائه کرد و با توجه به این توضیحات، امیر قلعه‌نویی و مهدی محمد نبی برنامه‌های تیم ملی را تشریح کردند.

طبق گزارش سایت فدراسیون فوتبال، قلعه‌نویی در این جلسه تاکید فراوانی داشت که همزمان با در نظر گرفتن برنامه‌های تیم ملی، در برنامه‌ریزی رقابتهای فصل آینده برای حمایت و موفقیت تیم امید، برنامه اردوهای این تیم در تقویم فصل آینده فوتبال ایران لحاظ شود که بر این اساس برای نخستین بار برنامه اردوهای تیم ملی امید تا بازی‌های المپیک در تقویم فوتبال ایران گنجانده شد.

همچنین در این جلسه سرمربی تیم ملی تاکید کرد که ضمن حفظ منافع تیم ملی با توجه به تقویم فیفا در سال پیش‌روی میلادی، باید کمال همکاری را با باشگاه‌ها در تقویم فصل آینده لیگ برتر انجام داد.

در این جلسه مهدی خراطی، رییس دپارتمان تیم‌های ملی و علی اصغر قربانعلی‌پور مربی تیم ملی فوتبال نیز حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها