يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۱۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
سینماهای کشور برای روز گذشته، پذیرای ۲۰۰ هزار مخاطب بودند که این آمار، شلوغ‌ترین روز سینمایی کشور طی ۳ سال اخیر را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، سینماها برای روز گذشته؛ سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه، مورد استقبال ۲۰۰ هزار مخاطب قرار گرفتند که این آمار، پرازدحام‌ترین روز دوران پساکرونا به حساب می‌آید. در این روز، ۲۸۲۸ سانس تعریف شد و گیشه به رقم ۵ میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان رسید.

در این روز، فسیل بیشتر از دیگر فیلم‌ها مورد استقبال قرار گرفت به‌طوری‌که این فیلم، ۱۲۸ هزار مخاطب داشت و موفق شد طی ۱۰۵۴ سانس نمایش، به گیشه ۳ میلیارد و ۳۰۷ میلیون تومانی دست یابد. فسیل تنها ۳ هزار مخاطب کم داشت تا به رکورد مخاطب روزانه فیلم مطرب برسد. آماری که احتمالا برای روزهای آینده محقق خواهد شد تا این فیلم بتواند با گذر از رکورد مخاطبان روزانه فیلم مطرب، در سودای گذر از آمار ۱۶۰ هزار نفری فیلم هزارپا باشد.

سه‌کام حبس، دومین فیلم پراقبال روز گذشته بود. فیلم سامان سالور با ۲۴۱ سانس نمایش، ۱۴ هزار و ۹۰۰ مخاطب جذب کرد و توانست ۴۲۶ میلیون تومان بفروشد.

آهنگ دونفره، سومین فیلم روز گذشته بود. نخستین ساخته آرزو ارزانش طی ۳۱۳ سانس، ۱۲ هزار و ۱۰۰ مخاطب داشت و ۳۱۷ میلیون تومان نیز فروخت.

جنگ جهانی سوم نیز با ۱۹۵ سانس نمایش و ۸۵۰۰ مخاطب و البته فروش ۲۴۵ میلیونی خود، در رتبه چهارم قرار گرفت.

عروس خیابان فرشته نیز در این روز ۲۱۳ سانس نمایش داشت. این فیلم توانست با جذب ۸۲۵۰ مخاطب، فروشی معادل ۲۱۱ میلیون تومان داشته باشد.

از هفته دیگر، فیلم خط فرضی به روی پرده خواهد رفت که می‌تواند در کنار دیگر فیلم‌های گیشه، سینمای ایران را در سال جاری، به قله‌های بلندتری از اقبال مخاطب سوق دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها