يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۲۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مؤمنی خبر داد
پلیس راهور تهران بزرگ در روز ایمنی حمل و نقل با مشارکت یکی از بانک‌ها اقدام به اهدای کلاه کاسکت به موتورسواران پایتخت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه ۳۸ درصد از تخلفات ترافیکی شهر تهران به موتورسیکلت سواران مربوط می‌شود و اصولاً این گروه از کاربران ترافیکی یکی از دغدغه‌های همیشگی پلیس راهور تهران بزرگ بوده‌اند و آمار و ارقام نشان می‌دهد که تصادفات منجر به فوت در این گروه کاربر ترافیکی بالا بوده و ناایمن بودن این وسیله نقلیه شرایط را برای انواع حوادث مهیا می‌کند، در روز ایمنی حمل و نقل تصمیم گرفتیم با مشارکت ارگان‌های مختلف و انجام اقدامات فرهنگی سعی بر دعوت موتورسواران به رعایت قانون و استفاده از کلاه ایمنی که در بحث آسیب‌های تصادفات موتورسیکلت سواران بسیار مؤثر است داشته باشیم.

سرهنگ مؤمنی افزود: خوشبختانه با مجموعه اقدامات فرهنگی و انجام طرح‌های مختلف از جمله موتوریار شاهد کاهش ۹ درصدی متوفیان موتورسوار پایتخت در سال گذشته بودیم که این آمار می‌تواند روند مثبت خود را در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه دهد.

مؤمنی افزود: در اقدامی فرهنگی و در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی استاندارد با هدف کاهش تلفات این قشر آسیب پذیر، پلیس راهور تهران بزرگ اقدام به توزیع کلاه کاسکت استاندارد در بین موتورسواران شهر تهران کرد که با استقبال آنها ضمن پذیرش خطرات ناشی از عدم استفاده از کلاه ایمنی مواجه شد.

وی گفت: ارگان‌های مختلف مانند بانک ملی می‌توانند در این کار با ما همراه شوند چرا که کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، حوادث و تخلفات نیازمند مشارکت حداکثری همه ارگان‌های مرتبط و حتی غیر مرتبطی است که هرکدام می‌توانند به عنوان کاربران ترافیکی در سطح شهر تردد داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها