کد خبر: ۵۲۴۲۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
یعقوبی گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم به افراد ناشناس در شبکه‌های اجتماعی اعتماد نکنند و از واریز وجه برای آنان قبل از دریافت کالا خودداری کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی‌رضا یعقوبی رئیس پلیس فتا استان ایلام اظهار داشت: در بررسی یک فقره پرونده واصله به پلیس فتا با موضوع کلاهبرداری مشخص شد که یک شهروند ایلامی به خاطر بی‌توجهی به نکات خرید اینترنتی امن متحمل ضرر مالی شده و خواستار احقاق حق خود شد.
 
وی افزود: شاکی بیان داشت قصد خرید اینترنتی گوشی موبایل را داشتم، از طریق جستجو در فضای مجازی یک پیج اینستاگرام را مشاهده کردم و در ادامه با ادمین پیج ارتباط گرفتم که ادعا می‌کرد وارد کننده مستقیم گوشی بوده و قیمت اجناس وی بسیار پایین‌تر از نرخ بازار می‌باشددر ادامه متهم با جلب اعتماد شاکی مبلغ ۷۰ میلیون تومان از وی کلاهبرداری و کالای مورد نظر را ارسال نمی‌کند.
 
وی اظهار کرد: با اقدامات فنی و به موقع کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته عودت داده شد.
 
وی به کاربران توصیه کرد خیلی زود به افراد ناشناس در شبکه‌های اجتماعی اعتماد نکنید و از واریز وجه برای آنان قبل از دریافت کالا خودداری کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها