أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۲۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
رئیس شبکه بی‌بی‌سی پس از افشای رسوایی ناشی از انتصاب خود به عنوان رئیس این شبکه از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از بی بی سی، «ریچارد شارپ» رئیس شبکه بی‌بی‌سی امروز جمعه اعلام کرد از سمت خود در این شبکه استعفا می‌دهد با این حال تا تعیین جانشین جدید، به امور ادامه می‌دهد.

بنا به نوشته این رسانه انگلیسی، نتایج بررسی‌ها حاکی از آن است که در روند انتصاب وی به عنوان رئیس این شبکه، برخی قوانین نقض شده است. برخی رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که هفته‌ها پیش از انتصاب شارب به عنوان رئیس این شبکه وابسته به دولت لندن، وی شرایط دریافت وامی به مبلغ ۸۰۰ هزار پوند را برای نخست‌وزیر انگلیس مهیا کرد و اندکی بعد از سوی جانسون به عنوان رئیس این شبکه انتخاب شد.

استعفای شارپ پس از انتشار نتایج این تحقیقات صورت گرفت، تحقیقاتی که نشان داد که او پس از تسهیل دریافت وام برای جانسون، به سمت ریاست شبکه بی‌بی‌سی رسیده است.

در عین حال شارپ، نقض قوانین در جریان رسیدن به ریاست این شبکه انگلیسی را سهوی و غیر تعمدی توصیف کرده است.

رئیس شبکه بی‌سی‌سی در ژانویه گذشته نیز به دلیل کمک به «بوریس جانسون» نخست‌وزیر سابق انگلیس مورد انتقادات فراوان قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها