أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۳۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
باشگاه الهلال عربستان «سالم الدوسری» مهاجم سرشناس خود را به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا جریمه و توبیخ کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، تیم فوتبال الهلال در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه میزبان تیم اوراواردز ژاپن بود که این بازی با تساوی ۱ - ۱ تمام شد. الهلال ابتدا در دقیقه ۱۳ این مسابقه توسط «سالم الدوسری» به برتری دست یافت اما در دقیقه ۵۳ «کوروکی» کار را به تساوی کشاند. ضمن اینکه سالم الدوسری در دقیقه ۸۶ از زمین اخراج شد تا الهلال هفته آینده کار سختی در بازی برگشت داشته باشد.

بازیکنان الهلال بعد از اتمام بازی در ریاض، در همان ورزشگاه شام خود را صرف کردند و با یک پرواز اختصاصی عازم توکیو شدند تا برای بازی برگشت که روز شنبه آینده برگزار می‌شود، آماده بشوند.

در همین ارتباط روزنامه «الریاضیه» عربستان فاش کرد که مدیریت باشگاه الهلال مقررات داخلی این باشگاه را در مورد سالم الدوسری اعمال و بخشی از قراردادش را بابت دریافت کارت قرمز کسر خواهد کرد.

تبعات اخراج جنجالی در فینال آسیا/الهلال مهاجم سرشناس را جریمه کرد

این برای دومین بار است که این بازیکن ۳۱ ساله در فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اخراج می‌شود. الدوسری پیش از این در دیدار برگشت فینال ۲۰۱۷ مقابل اوراوا کارت قرمز دریافت کرده بود.

همچنین روزنامه «الشرق الاوسط» خبر داد که بازیکن اخراجی الهلال از سوی مربی و کادر اداری باشگاه الهلال مورد سرزنش قرار گرفته است. الدوسری البته همراه سایر بازیکنان الهلال این تیم را در پرواز به توکیو همراهی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها