أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۳۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
بازیکن پیشین پرسپولیس مطرح کرد:
بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید سرخپوشان در حمله کردن استرس داشتند و این ترس عقب نشستن در طولانی مدت به آن‌ها ضربه می‌زند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، سیدمهدی سیدصالحی درباره پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد:  هر دو تیم پر مهره و بالای جدول بودند اما به هر حال جام حذفی با لیگ فرق دارد. ترکیب دو تیم ۲-۴-۴ و نزدیک هم بود. گل گهر سعی کرد در این بازی تعداد هافبک‌های برابری با پرسپولیس داشته باشد.

پرسپولیس در نیمه دوم با ترس حمله می‌کرد

او اضافه کرد: پرسپولیس با مالکیت توپ کار را شروع کرد و گل گهر چشم به ضد حملات داشت. بعد از گلی که گل گهر دریافت کرد، تیم میهمان بالاتر بازی کرد. در نیمه دوم هم به همین صورت بالاتر بازی کردند و شرایط را برای پرسپولیس سخت‌تر کردند. در نیمه دوم پرسپولیس با ترس حمله می‌کرد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان این‌که تعویض‌های الهویی باعث شد پرسپولیس عقب بنشیند، عنوان کرد: پرسپولیس در بازی با استقلال هم ناخداگاه عقب نشست. در طولانی مدت ترس عقب نشستن می‌تواند به سرخپوشان ضربه می‌زدند. لیگ وقت اضافه ندارد و جای ریسکی نیست. پرسپولیس در نیمه دوم با استرس حمله می‌کرد و گل گهر چیزی برای از دست دادن نداشت و به همین دلیل موقعیت‌ زیادی ایجاد کردند.

استقلال و پرسپولیس بهتر از نساجی و هوادار هستند

او درباره ادامه رقابت‌های جام حذفی گفت: پرسپولیس و استقلال را در فینال خواهیم دید. از نظر نفراتی و شکل و شمایل بازی این دو تیم بهتر از نساجی و هوادار است. در بازی دیروز اگر پنالتی محبی گل می‌شد، بازی برای استقلال راحت‌تر می‌شد. تیم پارس جنوبی انگیزه خوبی داشت. البته در فینال اگر پرسپولیس و استقلال به‌ هم بخورند همه چیز ۵۰ - ۵۰ است. در داربی هم اینگونه بود و فقط تجربه پرسپولیس بیشتر بود که توانست داربی را ببرد.

سیدصالحی درباره عملکرد عیسی آل کثیر گفت: او بعد از بازگشتش شرایط ایده آلی نداشت. من هم در دوران بازی‌ام رباط صلیبی دادم و ۶ ماه بسیار سخت را گذراندم. دو بچه داشتم و شرایط سختی در استقلال گذراندم. عیسی را درک می‌کنم اما فرقمان این بود که وقتی برگشتم دوازده بازی ۹۰ دقیقه بازی کردم و ۱۱ گل زدم. با شرایط ایده‌آل برگشتم. باید به آل کثیر فرصت داده شود. زمانی که این مهاجم برگشت تیم خلا زیادی در خط حمله داشت. عیسی از ابتدا آمادگی صددرصد نداشت و فشار زیادی روی او بود. آن پیراهنی که در آورد نشانه فشار روی او بود. او در این بازی کمتر استرس داشت و توانست توانایی خود را نشان دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها