أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۴۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سردار عبدالرضا عابد با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه و مدیران این قرارگاه برگزار شد.

در این مراسم با حکم فرمانده کل سپاه سردار عبدالرضا عابد به عنوان فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) معرفی شد و از خدمات و تلاش های ارزنده سردار سرتیپ پاسدار سید حسین هوش السادات فرمانده پیشین قرارگاه در مدت تصدی این سمت نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ سردار عابد در دوران دفاع مقدس فرماندهی لشکر ۲۲ بیت المقدس کردستان و فرماندهی یگان‌های مهندسی سپاه را در کارنامه خود دارد و پس از آن در سال های متمادی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در سمت‌هایی همچون فرماندهی قرارگاه، فرماندهی قرب کربلا و نیز مدیر عامل هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی ایفای نقش کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها