کد خبر: ۵۲۴۴۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری پسرجوانی که پدر و مادر پیر خود را به قتل رسانده و داخل چاه آب داخل خانه انداخته بود، طی ۴ ساعت پس از وقوع حادثه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سرهنگ حسین تُرکیان با اشاره به قتل مشکوک این پدر و مادر در شهرستان کوشک، اظهار کرد: ساعت ۱۹ روز شنبه ۹ اردیبهشت، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف اجساد یک زن ۶۵ ساله و شوهر ۷۳ ساله‌اش از داخل چاه آب داخل خانه‌ای در یکی از محله‌های شهر کوشک از توابع شهرستان خمینی شهر، بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان و کارشناسان بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان در محل حضور یافتند.

وی افزود: پس از خارج شدن اجساد این زن و شوهر از عمق ۱۰ متری چاه آب داخل منزل مسکونی، بررسی‌های تخصصی و علمی روی آن‌ها انجام شد و در نهایت با تحقیقات میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیس مشخص شد پسر چهارم این زن و شوهر که جوانی ۴۱ ساله و دارای مشکلات و اختلالات روانی است، حدود ۴ ساعت قبل به منزل پدر و مادر خود آمده و با ضربات چکش آن‌ها را به قتل رسانده و پس از انداختن اجسادشان به داخل چاه آب خانه، از صحنه متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان توضیح داد: با اطلاعات به‌دست آمده و مشخص شدن عامل اصلی قتل این زن و شوهر، عملیات ردیابی و جست‌وجو برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ویژه کارآگاهان قرار گرفت و تنها ۴ ساعت پس از وقوع حادثه، فرد مذکور در یکی از محله‌های خمینی‌شهر دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شد.

سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: متهم پس از حضور در پلیس آگاهی ضمن اعتراف به قتل پدر و مادر خود به دلیل بی توجهی پدر ومادرش و تبعیض‌هایی که بین او و دیگر فرزندانشان قائل می‌شدند و مرتب از سوی آن‌ها در بیمارستان‌های اعصاب و روان بستری می‌شده، گفت به خشم آمده و روز گذشته پس از فرار از بیمارستان نقشه انتقام گرفتن از پدر و مادرش را عملی کرده است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با اعترافات صریح متهم به قتل، پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: روزنامه خراسان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها