امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۲۴۴۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
پیشنهاد نجومی الاهلی برای تمدید قرارداد و همچنین تصمیم احتمالی نوراللهی برای ادامه حضور در جمع لژیونرها، احتمال بازگشت او به پرسپولیس را کاهش می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، احمد نوراللهی را به جرأت می‌توان یکی از کم‌حاشیه‌ترین بازیکنان سال‌های اخیر فوتبال ایران دانست. هافبک ۳۰ ساله‌ای که بعد از درخشش با پیراهن پرسپولیس راهی امارات شد تا برای شباب الاهلی بازی کند. نوراللهی که با امضای قراردادی دو ساله به الاهلی رفت، با تغییر سرمربی و روی کار آمدن لئوناردو ژاردیم به جای مهدی علی تبدیل به بازیکنی مهم شد و حالا یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های تیمش محسوب می‌شود. قرارداد نوراللهی در پایان فصل تمام می‌شود اما الاهلی او را دوباره می‌خواهد و پیشنهاد تمدید هم در جیب هافبک تیم ملی ایران است. بنابراین مسیر برای بازگشت نوراللهی به پرسپولیس با موانعی سخت مواجه است، مگر اینکه شماره ۷ الاهلی علاقه‌مند به بازگشت باشد و از خیر قرارداد نجومی با الاهلی بگذرد. اتفاقی که با توجه به فشار الاهلی برای تمدید قرارداد کمی بعید است.

قرارداد تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳

احمد نوراللهی تابستان ۱۴۰۰ با قراردادی دو ساله به الاهلی رفت و پیراهن این تیم را پوشید. قرارداد او ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و او به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم جدید خود را انتخاب کند. البته به شرطی که پیش از این موعد قرارداد خود را با الاهلی تمدید نکند. او مثل مهدی قایدی و فرهاد مجیدی با شرکت نقل و انتقالاتی فری کیک اسپورتس امارات همکاری می‌کند.

۲۲ بازی، ۱۸۵۶ دقیقه

نوراللهی این فصل ۲۲ بار در ترکیب الاهلی حضور داشته، ۱۸۵۶ دقیقه در زمین بوده و یک گل به ثمر رسانده. او ۲ پاس گل هم داده و یکی از بازیکنان کلیدی تیمش بوده است.

هفتمین بازیکن برتر امارات

هافبک تیم ملی با بازی‌هایی که به نمایش گذاشته، از سوی کارشناسان اماراتی میانگین نمره ۵۶/۷ را گرفته. او با این نمره هفتمین بازیکن برتر لیگ امارات محسوب می‌شود. اتفاقی مهم که با توجه به حضور بازیکنان خارجی باکیفیت در ادنوک‌لیگ، برای نوراللهی یک موفقیت بزرگ است.

رکورددار بازی در الاهلی

نوراللهی با شرکت در ۲۲ بازی و ۱۸۵۶ دقیقه حضور در زمین، میان تمام بازیکنان الاهلی رکورددار است. او بیشترین تعداد و دقایق بازی را به‌نام خود ثبت کرده و همین مسأله نقش کلیدی نوراللهی را در ترکیب الاهلی نشان می‌دهد.

۴۵ بازی و ۸ تأثیر

احمد نوراللهی از وقتی پیراهن الاهلی را پوشیده، ۴۵ بار در لیگ امارات بازی کرده، ۴ گل زده و ۴ پاس گل هم داده. او روی هم ۸ تأثیر مستقیم روی گل‌های الاهلی داشته و این برای یک هافبک میانی تقریباً تدافعی آمار مناسبی محسوب می‌شود.

بازگشت، شاید وقتی دیگر

پرسپولیس همیشه خواهان همکاری دوباره با احمد نوراللهی است. اصلاً کدام مربی را سراغ دارید که بدش بیاید با هافبکی پر انرژی، جنگنده، ملی‌پوش و مهمتر از همه بی‌حاشیه همکاری کند. با این حال پیشنهاد نجومی الاهلی برای تمدید قرارداد و همچنین تصمیم احتمالی نوراللهی برای ادامه حضور در جمع لژیونرها، احتمال بازگشت او به پرسپولیس را کاهش می‌دهد.

دنبال اثبات به قلعه‌نویی

در جام جهانی احمد نوراللهی یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بود و در هر سه دیدار در ترکیب اصلی حضور داشت. او که مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار داشت، در لیست امیر قلعه‌نویی نیز بود و مقابل کنیا و روسیه، یکی را بازی کرد و دیگری را روی نیمکت نشست. نوراللهی به‌دنبال اثبات توانایی‌هایش به امیر قلعه‌نویی است تا همچنان یکی از بازیکنان ثابت و کلیدی تیم ملی باشد.

منبع: روزنامه ایران ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها