يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۵۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
کارشناس فوتبال گفت: کادرفنی پرسپولیس شناخت دقیق و خوبی از بازیکنانش دارد و به همین دلیل این تیم را شانس اول قهرمانی می دانم.

به گزارش پایگاه 598، بیژن ذوالفقار نسب در مورد شرایط حساس لیگ برتر در سه هفته پایانی و کورس پرسپولیس، سپاهان و استقلال اظهار داشت: مسابقات بسیار حساس شده است و تیم های مدعی قهرمانی علاوه بر اینکه باید تمرکزشان روی برنامه های خودشان باشد باید تحلیل دقیقی هم از حریفان سه هفته پایانی داشته باشند و با برنامه تر، منظم تر و هوشیارتر بازی کنند. این تیم ها در سه بازی پایانی خود محکوم به برد و کمتر اشتباه کردن هستند.

وی در مورد اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت، گفت: پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود. کادرفنی این تیم شناخت دقیق و خوبی از بازیکنانش دارد و از بازیکنان جدیدی هم که به خدمت گرفته به موقع استفاده می کند. استقلال و سپاهان هم در کورس قهرمانی هستند و هر دو هم از تیم های خوب لیگ محسوب می شوند. با این حال حمایت بیشتر تماشاگران از استقلال می تواند شانس این تیم را بالاتر از سپاهان قرار بدهد ولی هر دو تیم شایستگی های فراوانی دارند.

ذوالفقار نسب در مورد اینکه اکنون یحیی گل محمدی با دو سرمربی پرتغالی برای قهرمانی در لیگ رقابت می کند و نظرش در مورد این دو مربی خارجی چیست، عنوان کرد: هر دو مربی مورد اعتماد باشگاه شان هستند و برای اینکه بتوانند فصل آینده قرارداد خوبی با این باشگاه ها داشته باشند برای گرفتن نتیجه بهتر در هفته های پایانی لیگ توجه و دقت بیشتری خواهند داشت چون در صورت عدم موفقیت شانس حضورشان در ایران کمتر خواهد شد.

سرمربی اسبق سایپا در مورد ۴ تیم استقلال، پرسپولیس، هوادار و نساجی مازندران در جام حذفی گفت: پرسپولیس در جام حذفی هم یکی از شانس های اول قهرمانی خواهد بود این را به خاطر حضورم در پرسپولیس به عنوان بازیکن نمی گویم بلکه به اعتبار بازی های انجام شده این فصل و بازیکنان خوبی که این تیم دارد، پرسپولیس را شانس اول قهرمانی در جام حذفی هم می دانم.

وی در مورد اینکه نساجی مازندران قهرمان فصل گذشته جام حذفی می تواند موفقیتش را تکرار کند، اظهار داشت: نساجی یکی از تیم های خوب فوتبال کشور است و مازندران فوتبالیست های زیادی به کشور معرفی کرده اما تکرار این قهرمانی برای نساجی خیلی سخت خواهد بود. منظورم این نیست که فصل گذشته این تیم شانسی قهرمان شده بلکه نساجی فصل گذشته با تلاش و شایستگی به مقام قهرمانی رسیده است.جام حذفی در همه جای دنیا جام شگفتی هاست شاید هم این تیم بتواند دوباره قهرمان شود اما کارش بسیار بسیار سخت تر از فصل گذشته خواهد بود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها