يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۶۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
از هالند و امباپه تا کین و بلینگهام؛
با توجه به نزدیک شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستانی اروپا نشریه آاس اسپانیا از فهرست خرید رئال‌مادرید رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، با توجه به نزدیک شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستانی اروپا نشریه آاس اسپانیا از لیست خرید رئال‌مادرید رونمایی کرد. کهکشانی‌ها قصد دارند حداقل چهار بازیکن را در این پنجره جذب کنند.

نشریه Diario AS طبق گزارشی از سیاست نقل و انتقالات رئال مادرید در زمستان روبرو رونمایی کرد. این گزارش حاکی از آن خواهد بود که باشگاه در تلاش برای تقویت تیم خود قصد دارد حداقل چهار بازیکن را به خدمت بگیرد.

براهیم دیاز و فران گارسیا ۲ نفر اول این لیست خواهند بود. دیاز با اتمام قرارداد قرضی خود از میلان بازخواهد گشت. فران گارسیا، محصول آکادمی فوتبال رئال مادرید، که سومین فصل حضورش در رایو وایه‌کانو را سپری می‌کند، فصل بعد برای رئال مادرید بازی خواهد کرد و قرار است دفاع چپ کهکشانی‌ها باشد.

فهرست خرید رئال‌مادرید برای پنجره تابستانی؛ از هالند و امباپه تا کین و بلینگهام

اما آنها تنها خریدی برای رئال مادرید نخواهند بود. پروژه سنگ بنای باشگاه در بازار نقل و انتقالات جود بلینگهام است. ستاره بروسیا دورتموند احتمالا در تابستان این باشگاه را ترک خواهد کرد و رئال‌مادرید از مدت‌ها قبل به دنبال این بازیکن خواهد بود. رئال حاضر خواهد بود تا ۱۲۰ میلیون یورو برای این ستاره ۱۹ ساله انگلیسی پرداخت کند.

فهرست خرید رئال‌مادرید برای پنجره تابستانی؛ از هالند و امباپه تا کین و بلینگهام

یکی دیگر از اولویت‌های رئال‌مادرید در این پنجره گابری ویگا ستاره نوظهور سلتاویگو خواهد بود. این ستاره ۱۹ ساله تنها با ۴۰ میلیون یورو در تابستان برای رئال در دسترس خواهد بود اگرچه رئال مادرید رقابت سختی با آرسنال خواهد داشت. لیورپول و منچسترسیتی دیگر غول‌های لیگ برتری نیز به این بازیکن علاقه‌مند خواهند بود.

فهرست خرید رئال‌مادرید برای پنجره تابستانی؛ از هالند و امباپه تا کین و بلینگهام

سومین بازیکن در رادار رئال مادرید یک مهاجم است. اگرچه اولویت این باشگاه انتقال ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه در سال ۲۰۲۴ است، اما می‌خواهد یک نفر را برای تابستان جذب کند، زیرا می‌دانند که کریم بنزما در مراحل پایانی دوران حرفه‌ای خود است.

هری کین به عنوان یک جانشین اصلی برای بنزما نام برده می‌شود و بسیاری انتظار دارند که ستاره تاتنهام در تابستان آینده این باشگاه را ترک کند.

فهرست خرید رئال‌مادرید برای پنجره تابستانی؛ از هالند و امباپه تا کین و بلینگهام

در نهایت، رئال مادرید به دنبال جذب یک مدافع راست جدید خواهد بود تا رقابت بیشتری برای دنی کارواخال و لوکاس واسکز ایجاد کند. رئال، ریس جیمز را زیر نظر دارد و می‌داند که با شرایط کنونی چلسی امکان جدایی این بازیکن از جمع آبی‌پوشان لندنی زیاد خواهد بود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها