کد خبر: ۵۲۴۷۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه تریلی تانکردار حامل ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق و هرگونه اقدام خارج از شبکه توزیع، اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن 32 هزار لیتر بنزین قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و یک فرد متخلف نیز در این رابطه دستگیر شد.

کشف 41 تلفن همراه مسروقه با دستگیری مالخر در زاهدان

وی در تشریح خبر دیگری گفت: با انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی ماموران کلانتری 13 زاهدان مشخص شد فردی به صورت غیرمجاز در حوزه گوشی تلفن همراه فعالیت داشته که مورد شناسایی و کنترل نامحسوس قرار گرفت.

جلیلیان گفت: ماموران پلیس در نهایت در یک عملیات هماهنگ متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و تعداد 41 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد که ارزش ریالی اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها