أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۷۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
کاپیتان به بازی فینال می‌رسد؟
حسین طیبی که بازیکن باتجربه‌ای، بخصوص در لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید موفق شد با درخشش خود پالما را به فینال این رقابت‌ها برساند.

به گزارش پایگاه خبری 598، بدون شک حسین طیبی یکی از بهترین بازیکنان فوتسال جهان محسوب می‌شود. کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که این فصل راهی اسپانیا شد تا برای پالما بازی کند. او که بازیکن باتجربه‌ای، بخصوص در لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید موفق شد با درخشش خود پالما را به فینال این رقابت‌ها برساند. در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، پالما اسپانیا به مصاف بنفیکا پرتغال رفت که این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود پالما به پایان رسید. به این ترتیب پالما با رقم زدن یک شب تاریخی برای اولین بار به فینال صعود کرد و حریف تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال شد. در این مسابقه حسین طیبی و مسلم اولادقباد بازیکنان ایرانی پالما هم به میدان رفتند.
 
شب درخشان کاپیتان
طیبی کاپیتان تیم ملی ایران که در دو سال گذشته در بنفیکا حضور داشت، شب درخشانی را مقابل تیم سابق خود پشت سر گذاشت. او در این بازی دو گل زد و یک پاس گل داد تا نفر اول تیمش در صعود تاریخی باشد. طیبی در دقایق ۲(پنالتی) و ۱٨ گلزنی کرد و در دقیقه ۲۲ پاس گل چهارم پالما را داد. او نقش اول این پیروزی را بازی کرد و نشان داد بهترین بازیکن پالما محسوب می‌شود.

بیستمین گل به نام طیبی
طیبی با این دو گل مقابل بنفیکا، تعداد گل‌هایش را در لیگ قهرمانان این فصل به عدد ۷ افزایش داد. در مرحله اصلی لیگ قهرمانان اروپا بود که طیبی گلزنی‌هایش را آغاز کرد و موفق شد دو گل به اسپورتینگ پاریس، یک گل به اندرلخت و دو گل به غیرت قزاقستان بزند. البته با توجه به اینکه لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در مراحل و سطوح مختلفی برگزار می‌شود، مشخص نیست که هنوز معرفی آقای گل در این مسابقات به صورت مجموع انجام می‌شود و یا تنها در مرحله نیمه نهایی و فینال. حسین طیبی در لیگ اسپانیا هم ۱۳ بار برای پالما گلزنی کرده و با توجه به 7 گلی که در لیگ قهرمانان زده، آمار خود را به عدد 20 رسانده است.

مصدوم شد و اشک ریخت
یکی از صحنه‌های تأثیرگذار نیمه دوم، مصدومیت حسین طیبی در دقیقه ۳۵ بود. طیبی زمانی که روی زمین افتاده بود به سرمربی پالما اشاره کرد که او را تعویض کند. او سپس با کمک مسلم اولادقباد دیگر بازیکن ایرانی پالما از زمین خارج شد و روی نیمکت نشست. کاپیتان ایران روی نیمکت پالما به خاطر مصدومیت و استرس پیروزی اشک می‌ریخت و کارگردان تلویزیونی هم تصویر این بازیکن ایرانی را نشان می‌داد.

حمله به رکورد شهریار
علی دایی سال 1999 عضو بایرن‌‌مونیخ بود و همراه این تیم به عنوان قهرمانی اروپا رسید. حالا حسین طیبی می‌تواند دومین بازیکنی باشد که در تورنمنت معتبر لیگ قهرمانان به عنوان نخست می‌رسد. باید دید آیا طیبی و پالما می‌توانند اسپورتینگ لیسبون را شکست بدهند یا نه؟

سرنوشت مبهم برای فینال
پالما یکشنبه در فینال لیگ قهرمانان به مصاف اسپورتینگ لیسبون می‌رود و هنوز مشخص نیست طیبی به این بازی می‌رسد یا نه.
آنتونیو وادیلو، سرمربی پالما بعد از بازی با بنفیکا نگرانی خود را نسبت به مصدومیت طیبی ابراز کرد و گفت: «صبر می‌کنیم و خواهیم دید که شرایط او چطور می‌شود. ضربه شدیدی به زانوی طیبی خورده و خیلی اذیتش کرده است. او مقابل بنفیکا سطح بالای خود را یک بار دیگر به رخ همه کشید.»

منبع: روزنامه ایران ورزشی

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها