يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۷۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
حسن روشن:
حسن روشن پیشکسوت استقلال گفت: یکی از مهمترین بحث های این روزهای باشگاه استقلال تنها بودن مدیرش است که همه کارها را یک تنه انجام می دهد و حتی سخنگویی که تعیین کرده است هم حرفی برای گفتن ندارد.

به گزارش پایگاه خبری 598، حسن روشن، پیشکسوت استقلال و کاپیتان اسبق این تیم درباره تساوی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: متاسفانه استقلال در هفته حساسی امتیاز از دست داد. ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد. البته استقلال موقعیت زیاد داشت ولی در نهایت کم دقتی بازیکنان موجب شد فرصت‌های خوبش از دست برود.

وی اضافه کرد: بارها گفته‌ام که وقتی آرامش در تیم نباشد چه می‌شود. وقتی سرمربی تیم کنار زمین بالا و پایین می‌پرد حواس بازیکن پرت می‌شود. سرمربی استقلال به جای اینکه آرامش به تیمش تزریق کند آنها را دچار استرس می‌کند ولی الان دیگر زمانی برای این حرفها نیست و باید به جام حذفی فکر کرد.

بازیکن قدیمی کاستقلال همچنین درباره اتفاقات مربوط به روز قبل از بازی برگشت، در ارتباط به میزبانی پرسپولیس در دیدار با پیکان و دلخوری‌های سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال از مسائلی که از سوی سازمان لیگ از قول عنوان شده بود، خاطرنشان کرد: تا جایی که من یادم می‌آید وقتی آقای حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه شد یک نفر را به عنوان سخنگو منصوب کرد اما این آقای سخنگو(فرشید سمیعی) ظاهراً فقط بعد از بردها بابت تبریک گفتن با رسانه‌ها حرف می‌زند. در چنین مواقعی که فدراسیون و سازمان لیگ باشگاه استقلال را زیر سئوال می‌برد جایش بود این آقا حرف بزند نه مدیر باشگاه.

حسن روشن خاطرنشان کرد: سخنگویی که سکوت کرده و حرفی نمی‌زند که دیگر سخنگو نیست! کلا این ماجرا خنده دار است! سخنگو، کسی است که در سکوت بقیه او فقط حرف بزند اما شاهدیم که در این مدت بیشتر از هر کسی (در باشگاه استقلال) خود سرپرست مدیرعاملی (حجت کریمی) در حال جنگیدن با این و آن است!

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در بحث پرداخت بدهی‌های سنگین طلبکاران استقلال یادآور شد: کاری که مددی در دوران مدیریتش انجام نداد و آجورلو بعد از یک سال و خورده‌ای مدیرعاملی در استقلال پشت گوش انداخت، فتح‌الله‌زاده هم طی یک نیم فصل حضورش در استقلال نتوانست انجام بدهد. اما این بنده خدا از وقتی آمده تک و تنها در حال پرداخت بدهی قبلی‌هاست. حالا هم که آخر فصل است و شنیدم بازیکنان تیم توقع دارند پولشان را بگیرند پس قطعاً یک نفری نمی‌توان به همه این کارها رسیدگی کند. پس بقیه کجا هستند!

وسط این همه دعوا سکوت سخنگوی استقلال خنده‌دار است!

بازیکن سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: اگر اینها را می‌گویم چون دلم برای استقلال می‌سوزد. چرا دیگر خبری از اعضای هیئت مدیره نیست؟ اگر قرار است آنها سکوت کنند نباید کسی وسط باشد و یک گوشه کار را بگیرد؟ من که خیلی فرصت نمی‌کنم اخبار استقلال را پیگیر باشم اما هر زمان پیچ تلویزیون را باز می‌کنم می‌بینم این آقا (سرپرست مدیرعاملی باشگاه) در تلویزیون است یا درباره صحبت‌هایش حرف می‌زنند. این خوب نیست.

وی افزود: استقلال یک باشگاه بزرگ است که باید کارهایش به صورت تیمی‌انجام شود. مدیرعامل باید آخرین نفری باشد که با رسانه‌ها حرف می‌زند. همانطور که در همین تیم استقلال نمی‌توان همه فشار را روی یک نفر گذاشت در باشگاه هم نباید تمام فشارها روی یک نفر باشد. این بنده خدا الان بدهی استراماچونی و پادوانی و بقیه را داده و تازه رسیده به اصل ماجرا که بازیکنان تیم هستند. باید کمکش کنند.

روشن در این باره که آیا هنوز هم برای استقلال بخت قهرمانی قائل است یا نه گفت: استقلال دیگر تقریبا بخت قهرمانی اش را از دست داده است. خودش کارش را سخت کرد. من فکر می‌کنم حالا استقلال باید همه هم و غمش را روی مسابقات جام حذفی بگذارد. در غیر اینصورت دستش به هیچ جامی‌نمی‌رسد. البته هنوز هیچ چیز تمام نشده و فکر می‌کنم اگر تیم جمع و جور شود می‌توانند قهرمان جام حذفی شوند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها