أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۴۸۳۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مردی بعد از رابطه شیطانی با همسر یکی از مدیران ارشد بانک، او را مقابل خانه‌اش هدف گلوله قرار داد و به قتل رساند.

به گزارش پایگاه خبری 598، رسیدگی به این پرونده از ۲۴اسفند سال گذشته از وقتی کلید خورد که یکی از مدیران ارشد بانک به طرز مرموزی مقابل خانه‌اش با شلیک گلوله مردی ناشناس که نقاب سیاه روی صورتش کشیده بود به قتل رسید.

خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی البرز به دستور بازپرس محمد عنبری برای رازگشایی از این پرونده مرموز تشکیل شد و در نخستین گام قاضی پرونده دستور داد جسد مرد۵۰ ساله به پزشکی قانونی منتقل شود.

داستان عجیب زن مرموز

در گام بعدی تحقیقات کارآگاهان با بازجویی از اطرافیان مقتول از سر گرفته شد و این در حالی بود که زن قربانی جنایت قصد داشت با داستانسرایی‌هایش مسیر پرونده را تغییر دهد و در بازجویی‌های پلیسی ادعا کرد شوهرش با همکارانش در بانک اختلاف داشته و به تنها افرادی که می‌تواند مظنون باشد همکاران همسرش است.

این ادعا در حالی بود که کارآگاهان با اقدامات میدانی و تحقیقات بیشتر و تحت نظر قرار دادن بیشتر زن جوان توانستند راز این جنایت مرموز را فاش کنند.

ردپای خیانت

تحقیقات فنی و کنترل تماس‌های همسر مقتول به نام شقایق که ۴۰ سال سن دارد باعث ظن پلیس شد، اما این موضوع به تنهایی نمی‌توانست کارگشا باشد بنابراین کارآگاهان تصمیم گرفتند بار دیگر شقایق را پشت میز بازجویی بنشانند و این بازجویی سرانجام به نتیجه رسید و زن خائن، قاتل شوهرش را که مرد جوانی بود لو داد.

بازداشت تیرانداز نقابدار

فرشاد ۳۱ ساله کسی که از چند ماه قبل با همسر مقتول رابطه داشت خیلی زود بازداشت شد و در بازجویی‌های پلیسی و زمانی که در تناقض‌گویی‌هایش گرفتار شد، به ناچار لب به سخن گشود و به قتل شوهر شقایق اعتراف کرد.

این متهم در ادامه اعتراف به شلیک مرگبار، در اظهاراتش مدعی شد از چند ماه قبل هنگام تردد در مترو با زن ۴۰ ساله‌ای به نام شقایق آشنا شده است:« دوستی ما ادامه پیدا کرد تا جایی که به خانه شقایق می‌رفتم و بعد از چند ماه متوجه شدم شقایق شوهر دارد، وقتی به او اعتراض کردم مدعی شد همسرش مشکلی با رابطه ما با هم ندارد.

مدتی گذشت و شقایق پیشنهاد شرم‌آوری را مطرح کرد که خونم به جوش آمد. او گفت شوهرش خواسته در مقابلش رابطه داشته باشیم، از طرفی متوجه شدم شوهر شقایق از من شکایت کرده است، سر این ماجرا بود که اسلحه کلت را با پرداخت ۶۰ میلیون تومان خریداری کردم و بعد به سراغش در خانه‌اش رفتم و با کشیدن ماشه به زندگی‌اش پایان دادم.»

این اظهارات صرفاً بر اساس اظهارات خود متهم و صحت کامل آن تأیید نشده است و تحت بررسی قرار دارد.

سرهنگ مهدی حاج‌حمدی رئیس دایره جنایی استان البرز درباره این پرونده به خبرنگار «ایران» گفت:هم‌اکنون همسر مقتول نیز بازداشت شده است و تحت بازجویی فنی قرار دارد.

 

گفت‌وگو با قاتل عاشق‌پیشه

چند سال داری؟

۳۱ سال.

به چه اتهامی بازداشت شدی؟

به خاطر قتل.

چرا آدم کشتی؟

وقتی فهمیدم شوهر زن مورد علاقه‌ام از من شکایت کرده و ماجرا لو رفته است سراغش رفتم و او را کشتم.

او را چطور کشتی؟

از قبل تفنگ خریده بودم، به خانه‌اش رفتم و با شلیک گلوله او را کشتم.

تفنگ را از کجا آوردی؟

به یکی از شهرستان‌ها رفتم و خریدم.

چقدر هزینه کردی؟

۶۰ میلیون تومان.

قبل از اینکه بازداشت شوی شغلت چه بود؟

در بخش خدمات یکی از بیمارستان‌های تهران مشغول بودم.

بعد از شلیک کجا رفتی؟

فرار نکردم و در محل کارم حضور داشتم.

چه شد که با یک زن شوهردار دوست شدی؟

او را در مترو دیدم، ابتدا به من نگفت شوهر دارد ولی بعد از مدتی فهمیدم و وقتی اعتراض کردم شقایق گفت عاشقم است و مشکلی پیش نمی‌آید.

چرا عاشق زن شوهردار شدی؟

از ابتدا نمی‌دانستم شوهر دارد.

کی بازداشت شدی؟

دیروز عصر-شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه- در محل کارم، بیمارستانی که کار می‌کردم بازداشت شدم.

منبع: روزنامه ایران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها