يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۸۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
طرح سنجش سلامت همکاران سردفتر و دفتریار با همراهی و مشارکت خوب همکاران در محل کانون سردفتران و دفتریاران استان قم در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از روابط عمومی و امور رسانه کانون سردفتران و دفتریاران استان قم، طرح سنجش سلامت همکاران سردفتر و دفتریار با همراهی و مشارکت خوب همکاران در محل کانون سردفتران و دفتریاران استان قم در حال اجرا است.

در این طرح که بر اساس تفاهم نامه منعقده از طرف مؤسسه مطالعات فقهی - حقوقی کانون سردفتران و دفتریاران استان قم و با مشارکت یک گروه تخصصی دانشگاهی و به منظور ارزیابی عوامل استرس زای شغلی، ارزیابی عوامل بیماری های غیرواگیر، ارزیابی شاخص توده بدنی و فشار خون و انجام آزمایشات قند، چربی، تیروئید و ... و با دقت بالا و استانداردهای لازم علمی در حال اجرا است.

علاوه بر تکمیل پرسشنامه های استاندارد سلامت، اندازه فشار خون، قد و وزن و نمونه گیری خون از همکاران به طور رایگان به عمل می‌آید.

جهت شرکت در این طرح لازم است همکاران سردفتر و دفتریار طبق نوبت دهی که به صورت تلفنی به اطلاعشان خواهد رسید و در تاریخ و ساعت مقرر به صورت ناشتا در محل کانون سردفتران و دفتریاران استان واقع در بلوار محدث قمی حضور یابند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها