أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۸۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
هنوز سرنوشت ۵ میلیارد تومان استقلال که قربانزاده از آن خبر داده بود مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری 598، بعد از برکناری علی فتح‌الله‌زاده از باشگاه استقلال و روی کار آمدن حجت کریمی به عنوان سرپرست، همچنان اوضاع و احوال اقتصادی این باشگاه تعریفی نداشته و همچنان مدیران این باشگاه درصدد هستند تا بعد از بستن پرونده استراماچونی، حالا و هرچه سریع‌تر با تامین منابع مالی جدید معوقات کادرفنی و بازیکنان را در این مقطع به آنها پرداخت کرده تا از مشکلات بعدی مانند فسخ یکطرفه قرارداد ستاره‌های خود و حتی سرمربی این تیم جلوگیری به‌عمل بیاورند.

در این خصوص طی روزهای گذشته به مطالبات باشگاه استقلال از همراه اول و تلاش مدیران آبی برای زنده کردن این رقم اشاره کردیم اما حقیقت این است که مدیران استقلال نیم‌نگاهی هم به رقمی دارند که قرار بود فتح‌الله‌زاده به باشگاه برگرداند. در واقع هنوز سرنوشت ۵ میلیارد تومانی که قربانزاده از آن خبر داده بود مشخص نیست ضمن اینکه فتح‌الله‌زاده درخصوص ۱۴۰ هزار دلاری که از بابت رضایتنامه محبی برگشت خورده و درباره آن نیز ابهاماتی وجود داشت، توضیح کافی و روشنی نداده تا همچنان درخصوص این ارقام ریالی و ارزی و ماجرای بازگرداندن آنها و زمانش ابهاماتی وجود داشته باشد.

منبع: روزنامه فرهیختگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها