أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۹۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
ماجرای بلندپروازی‌های خانواده «آرات حسینی» یک نمونه کامل برای والدینی‌ است که می‌خواهند بچه‌شان به هر ضرب و زوری که شده فوتبالیست شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، ماجرای بلندپروازی‌های خانواده «آرات حسینی» یک نمونه کامل برای والدینی‌ است که می‌خواهند بچه‌شان به هر ضرب و زوری که شده فوتبالیست شود. یک روش و راهبرد برای انجام ندادن! یک کلاس درس کامل.

آرات در حال حاضر 6 میلیون دنبال‌کننده اینستاگرامی دارد. دو برابر کریم باقری. سه برابر مهدی مهدوی‌کیا. غیر از یکی دو فوتبالیست مشهور، هیچ فوتبالیستی از آرات حسینی فالوور بیشتری ندارد. او نمونه کامل گیر افتادن در دام شبکه‌های اجتماعی ا‌ست. اتفاقی که تا قبل از ظهور و بروز اینستاگرام و فیسبوک برای هیچ فوتبالیست دیگری رخ نداده بود و از همین نظر موردی خاص و ویژه است.

پدر آرات – در بهترین حالت- دلخوش به همین تعداد دنبال‌کننده و شاید –در بدترین حالت- با سوءاستفاده از این آمار و ارقام، به‌دنبال این بود که بگوید آرات «مسی» بعدی است!

بسیاری هم زیر پست‌های آرات که در حال گذر توپ از موانع فانتزی بود، کف و خون بالا می‌آوردند و او را ستاره بعدی دنیای فوتبال می‌دانستند. ولی خوشبختانه هنوز به این روش نمی‌شود وارد دنیای حرفه‌ای فوتبال شد!

ماجراهای آرات با رفتن او به کمپ لیورپول که معلوم شد برخلاف ادعای مطرح شده یک آکادمی پولی است، بعد جهانی پیدا کرد. روابطی با واینرها و افراد معروف دنیای فوتبال در اینستاگرام شکل گرفت و صفحه آرات در سطح جهان معروف شد اما نه لیورپول و نه هیچ باشگاه دیگری حاضر نبود با آرات قرارداد ببندد. او مسی بعدی نبود. حتی تیم‌های کوچک‌تر هم آرات را برای تست نمی‌خواستند. سال پیش اعلام شد آرات به باشگاه سپاهان پیوسته.

پدر آرات اخیراً در مصاحبه‌ای گفته سپاهان می‌خواسته از صفحه پربازدید پسرش استفاده تبلیغاتی کند. باشگاه سپاهان اما در جواب کدهای تازه‌ای از آرات حسینی و پدرش منتشر کرده.

دیروز محمدعلی بصیریان، مدیر آکادمی سپاهان در مصاحبه‌ای گفت: «چند بار ما دیدیم که بدون هماهنگی با مربی و ما صبح این بچه را به ورزشگاه می‌آوردند و هوازی با او کار می‌کردند، بدون اینکه به مربی بدنساز گفته باشند و با باشگاه هماهنگ کرده باشند. این رفتارها را با این بچه داشتند و خطرناک بود و ممکن بود اتفاقی برای این بچه بیفتد.»

او در توصیف این خطر گفته: «با فشارهایی که به آرات آمده صفحات رشد او بسته شده است. آرات بچگی و بازیگوشی نکرده و از نظر ذهنی با همه بچه‌ها کاملاً متفاوت است. من دلم برای این بچه می‌سوزد، آرزو داشتم در این باشگاه بود و به او خدمت می‌کردم، تمام تلاشم را کردم که هر کاری می‌توانم برای این بچه انجام دهم، ولی مسائل پدرش اجازه نداد این همکاری شکل بگیرد. فشار تمرینی بالا باعث شده صفحات رشد بچه بسته شود. این بچه نیاز دارد تمریناتش تغییر کند تا بتواند رشد کند.»

بصیریان بعد هم چیزی درباره کیفیت فوتبالی آرات گفته که برای آنهایی که فکر می‌کنند کودک‌شان صرف فوتبالی بودن و زدن روپایی و مهارت‌های اینچنینی می‌تواند قطعاً فوتبالیست بزرگی باشد جالب است: «این بچه گناه دارد. آرات تقصیری ندارد. این بچه پاک و معصوم و سالم جز ورزش چیزی نمی‌خواهد ولی استفاده ابزاری از او می‌شود. من برای آرات آرزوی موفقیت دارم، آرات یک چهره فوتبالی نیست، ولی یک استعداد است که استعداد یادگیری حرکتی بسیار بالایی دارد، هوش بسیار بالایی دارد، ولی سرعتش نیاز به کار دارد، نمی‌توانیم به‌عنوان بازیکن فوتبالیست به او نگاه کنیم، چون هنوز به سنی نرسیده که تشخیص پوزیشن برایش انجام شود ولی با بررسی‌ای که روی آن انجام شد استعداد فوتبالی خاصی ندارد و استعداد او در حوزه حرکات نمایشی ورزشی است.»

پدر آرات که 2 روز پیش در مصاحبه‌ای طوفانی علیه سپاهان صحبت کرده بود قطعاً این حرف‌ها را قبول نخواهد کرد. او صاحب یکی از صفحات پربازدید اینستاگرام است و به قول خودش با 3 تبلیغ در روز می‌تواند خانه‌ای بسیار مجلل برای خانواده‌اش فراهم کند. شبکه‌های اجتماعی و کاربرانش قطعاً برای هرکسی فرصت درآمدزایی را خلق خواهند کرد اما بعید است کسی به‌دلیل داشتن فالوورهای زیاد فوتبالیست، هنرمند، نویسنده و هزار چیز دیگر شود!

منبع: ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها