يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۹۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
شرکت مدیریت شبکه برق ایران:
شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: نیروگاه اتمی بوشهر پس از ۸۰ روز تعمیرات دوره‌ای و سوخت‌گذاری با موفقیت در مدار تولید برق قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایرنا، شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: نیروگاه اتمی بوشهر با ظرفیت هزار مگاوات و تولید ۱۰۰ درصد در مدار قرار گرفت.

نیروگاه اتمی بوشهر که در منطقه گرمسیری واقع شده، برق یک شهر با جمعیت معادل یک میلیون نفر را تامین می‌کند.

با توجه به افزایش دمای هوا در کل کشور که میزان تقاضای مصرف برق را صعودی کرده، لازم است همه مشترکان نکاتی مانند تنظیم دمای وسایل سرمایش برروی ۲۴ درجه را رعایت کنند تا بتوانیم به طور پیوسته و برای همه هموطنان برق مطمئن و پایدار تامین کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها