أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۹۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سرپرست تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه حسین پورحمیدی تحت قرارداد این باشگاه است، گفت: این دروازه‌بان پس از پایان بازی‌های فصل جاری به تراکتور خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایسنا، علی‌اکبر ذوالمجیدیان اظهار کرد: امیدوارم در بازی برابر نساجی مازندران با حمایت پرشورها موفق به کسب پیروزی و ادامه روند موفقیت‌مان شویم تا در هفته پایانی رقابت‌ها با انگیزه‌ای مضائف به مصاف استقلال برویم.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد از هواداران می‌توانند در دیدار تراکتور و نساجی حضور پیدا کنند؟ گفت: تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع بر عهده شورای تامین است و در جلسه قبل از بازی در این رابطه تصمیم گرفته‌ خواهد شد، اما فکر می‌کنم در صورت استقبال زیاد تماشاگران اجازه حضورشان در ورزشگاه به مانند بازی با سپاهان، بدون محدودیت باشد.

ذوالمجیدیان در رابطه با غایبان دیدار هفته پیش‌رو تراکتور، افزود: به‌غیر از هادی محمدی که محروم است، غایب دیگر و مصدومی نداریم.

وی اذعان کرد: حسین پورحمیدی تحت قرارداد تراکتور است و فصل آینده در این تیم حضور خواهد داشت، همچنین ماندن پوریا آریاکیا در تراکتور با بازگشت پورحمیدی به این تیم، پس از پایان فصل مشخص خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور در خصوص دو بازی حساس این تیم خاطرنشان کرد: پرشورها با تراکتور زندگی می کنند، آن‌ها با هر برد تیم محبوبشان خوشحال و با هر شکست این تیم غمگین می‌شوند، امیدوارم با موفقیت در طی دو بازی آتی بتوانیم، زحمات هواداران را که از جان و دل تراکتور را مورد حمایت قرار داده‌اند تا حدودی جبران کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها