يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۵۰۴۹
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی جزئیات مصوبه افزایش قیمت شیرخام را به وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، محمد آقا میری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه جزئیات افزایش قیمت شیرخام را اعلام کرد.

در این نامه اشاره شده است که این افزایش قیمت به استناد به اصلاح قانون تضمین خرید محصولات کشاورزی مصوب مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است و در شورای قیمت گذاری محصولات اساسی تعیین شده است.

بر این اساس قیمت هر کیلوگرم شیر با بار میکروبی زیر ۱۰۰ هزار و با ۳.۲ درصد چربی و سه درصد پروتئین کیلویی ۱۵ هزار تومان تعیین شده است و به ازای هر ۰.۱ درصد کاهش یا افزایش چربی ۲۰۰ تومان به قیمت اولیه اضافه یا کم می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها