أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۵۰۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
پاسخ وزارت ارتباطات به وزارت آموزش و پرورش؛
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای هیچ آزمونی حتی یک دقیقه هم اینترنت قطع نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر، محمد احسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به صحبت‌های یک مقام ارشد وزارت آموزش و پرورش در یکی از پیامرسانهای بومی اظهار داشت: همانگونه که سال قبل هم اعلام شد، وزارت ارتباطات برای هیچ آزمونی حتی یک دقیقه هم اینترنت را قطع نخواهد کرد.

دقایقی پیش رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از رایزنی با وزارت ارتباطات برای قطعی اینترنت بین‌الملل در حین برگزاری آزمون خبر داده و گفته بود: با وزارت ارتباطات در حال رایزنی هستیم تا به مدت ۱۰ تا ۱۱ روز اینترنت بین‌الملل قطع شود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها