يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۵۰۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
پروژه انتخاب سرمربی تیم امید طولانی تر از تصور شده تا کم کم شاهد نمایان شدن اختلافات جدی میان افراد تصمیم گیرنده باشیم.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایرنا، اعلام تاریخ برای معرفی سرمربی تیم امید شاید به عادی‌ترین کار برای مسئولان مربوطه تبدیل شده و تا به امروز تاریخ‌های زیادی برای این کار اعلام شده است اما تیم امید که می‌تواند آینده فوتبال ایران را بسازد همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

پس از اتفاقات و حواشی زیادی که پیرامون انتخاب سرمربی تیم امید به وجود آمد ۲ مربی به عنوان گزینه‌های نهایی هدایت تیم امید معرفی شدند. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی تاکید ویژه‌ای به استفاده از سید مجتبی حسینی دارد و حبیب کاشانی که سابقه جالبی در انتخاب سرمربیان ناموفق در تیم امید و دور دوم حضورش در پرسپولیس دارد تاکید دارد تا تنها برگ برنده خود در دوران مدیریتش را به تیم امید بیاورد.

ژنرال مخالف سرسخت امپراطور سابق/ وقت‌کشی آقای مدیر برای رسیدن به هدف

افشین قطبی بعد از عبور کاشانی از تارتار به تنها گزینه او تبدیل شده است و مدیر تیم امید امیدوار است تا با حضور امپراطور سابق سرخ ها شاید گره تیم امید باز و مجددا نام خود را به عنوان یک مدیر موفق در ورزش مانند سال ۸۶ مطرح کند.

قطبی در حال حاضر در کانادا و در لیگ برتر این کشور مشغول به فعالیت است و اینکه چرا او با توجه به دستمزد خاص و دلاری خود باید به تیم امید بیاید که از نظر مالی هم هیچگاه حمایت خاصی از آن صورت نگرفته است.

با وجود همه این مسائل حبیب کاشانی در آخرین نشستی که با مسئولان فدراسیون برگزار کرده و نام قطبی را به عنوان آخرین راه برای جلوگیری از انتخاب گزینه قلعه نویی مطرح کرده به مسئولان فدراسیون قول داده تا موافقت قطبی را برای حضور در تیم امید به دست بیاورد.

اما همه این ماجراها سکانس اول از انتخاب سرمربی تیم امید بود که با توجه به ایرانی بودن سرمربی تیم امید انتظار نمی رفت بیش از چند روز طول بکشد اما دلیل اصلی عدم انتخاب سرمربی تیم امید چیست؟

ژنرال مخالف سرسخت امپراطور سابق/ وقت‌کشی آقای مدیر برای رسیدن به هدف

رونمایی از اختلاف قلعه نویی و کاشانی

سکانس دوم از انتخاب سرمربی تیم امید به دلایل اصلی طولانی شدن این موضوع مرتبط است. بعد از معرفی سید مجتبی حسینی و مخالفت جدی کاشانی با گزینه قلعه‌نویی و معرفی تارتار و سپس قطبی مشخص شد حاج حبیب نمی‌خواهد ژنرال در کار تیم امید دخالت کند و قصد دارد تیم امید مستقل به کار خود ادامه دهد اما نظر فدراسیون فوتبال چیز دیگری است و تاج تاکید دارد که قلعه‌نویی باید روی تمام تیم‌ها نظارت داشته باشد.

قطبی تنها گزینه کاشانی بود که تاج تا حدودی با آن موافقت کرد. قرار بود شب گذشته جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک با حضور خسروی وفا، تاج و کاشانی برگزار و پاسخ نهایی قطبی به مسئولان کمیته و فدراسیون داده شود اما به یکباره و چند ساعت مانده به جلسه، کاشانی اعلام کرد برای کاری در آبادان است و جلسه دیروز را به امروز یا شاید فردا موکول کرد تا این احتمال به وجودقطبی هم که خود را مدعی نیمکت تیم ملی بزرگسالان می‌دانسته خیلی تمایلی به حضور در تیم امید ندارد.

ژنرال مخالف سرسخت امپراطور سابق/ وقت‌کشی آقای مدیر برای رسیدن به هدف

موضوع دیگر که شاید باعث شده باشد انتخاب سرمربی تیم امید به نتیجه نرسد و برخی از جلسات با دلایل غیر قابل قبول لغو شود مخالفت امیر قلعه نویی با حضور افشین قطبی است. قلعه نویی به شدت با حضور این مربی در ایران مخالف است و اعتقاد کسی که سال ها از کشور دور بوده و هیچ شناختی به بازیکنان حاضر در لیگ به خصوص بازیکنان رده امید ندارد نمی تواند در مدت کوتاه تیم را به شرایط ایده آل برساند.

قلعه‌نویی تنها گزینه خود را سید مجتبی حسینی می‌داند و مسئولان فدراسیون هم در جلسات زیادی که با او داشتند نتوانستند نظر او را تغییر دهند و او اعلام کرده که سرمربی تیم امید باید کسی باشد که سابقه کار با بازیکنان جوان را داشته است.

باید دید جنگ ژنرال و مدیر تیم امید در نهایت به کجا خواهد رسید و در نهایت چه کسی سرمربی تیم امید خواهد شد البته با انتخاب سرمربی تیم امید هم قطعا مشکلات پایان نخواهد رسید و حواشی جدیدی از جمله قهر فردی که نتوانسته به گزینه خود برسد باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها