يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۵۲۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
کاپیتان دوم قرمزها امروز می‌تواند ششمین قهرمانی خود را با پرسپولیس جشن بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، خبرورزشی نوشت: پرسپولیس فقط یک گام دیگر با قهرمانی فاصله دارد و شاگردان یحیی گل محمدی امروز در هفته پایانی لیگ می توانند با برتری مقابل نساجی جام قهرمانی را بالای سر ببرند. کمال کامیابی نیا کاپیتان دوم پرسپولیس در این فصل به همراه سید جلال حسینی و بوژیدار رادوشویچ تنها بازیکنانی هستند که در همه ۵ قهرمانی متوالی پرسپولیس حضور داشتند.

رادو از پرسپولیس جدا شده و حسینی هم از فوتبال خداحافظی کرده است. در این بین فقط کمال این فرصت را دارد که امروز ششمین قهرمانی خود در لیگ برتر را با پرسپولیس جشن بگیرد.

در صورت وقوع این اتفاق، کامیابی نیا به تنها بازیکنی در تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌شود که توانسته با یک تیم ۶ قهرمانی کسب کند. در صورت قهرمانی پرسپولیس کمال با ۶ قهرمانی بعد از سیدجلال که ۹ بار فاتح لیگ برتر شده، به دومین بازیکن پرافتخار تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها