أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۵۲۷۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
یحیی بمب افکن را می‌خواهد؛
عیسی آل‌کثیر یکی از بازیکنان ورودی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی بود.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ورزش سه، زمانی که پرسپولیس حاضر به امضای قرارداد جدید با عیسی آل‌کثیر شد، شاید تردیدهای جدی در مورد این قرارداد وجود داشت و بسیاری تصور می‌کردند که او مهره کارآمدی برای پرسپولیس نخواهد بود. خصوصا اینکه مهاجم جنوبی سرخپوشان بعد از پارگی رباط صلیبی، چندین ماه در انجام عمل جراحی تاخیر داشت.

عیسی زمانی به پرسپولیس اضافه شد که دیاباته، عبدی و لئاندرو نیز در ترکیب این تیم حضور داشتند و در هفته‌های نخست او چندان موردتوجه یحیی قرار نداشت و سرمربی پرسپولیس معتقد بود که او هنوز به مرز آمادگی صددرصدی نرسیده است.

با این حال اما در هفته‌های پایانی، او تبدیل به ستاره خط حمله پرسپولیس شد و یک گل در مقابل استقلال و دو گل در برابر گل‌گهر به ثمر رساند و یک پاس گل هم در بازی با گل‌گهر به سعید صادقی داد.

او در این مدت چهره موثر خط حمله پرسپولیس بوده و به نتایج درخشان این تیم کمک کرده تا حالا به شکلی جالب، پروژه تمدید قرارداد با این بازیکن نیز مطرح شود. عیسی حالا امیدوار است در بازی با نساجی و همچنین دیدار نیمه نهایی و فینال احتمالی جام حذفی نیز بدرخشد تا شانس خود برای تمدید قرارداد را بالا برود.

مهاجم پرسپولیس در حالی فصل را با درخشش برای پرسپولیس تمام می‌کند که فصل آینده 34 خواهد شد و باید دید یحیی در مورد این گلزن خود چه تصمیمی خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها