يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۵۲۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
جنگنده های نیروی هوایی ارتش و انبوهی از شناورهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فراجا و شناورهای بسیج دریایی و لنج‌های مردمی در محدوده بندر عباس به استقبال ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش آمدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس، جنگنده های نیروی هوایی ارتش و انبوهی از شناورهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فراجا و شناورهای بسیج دریایی و لنج‌های مردمی در محدوده بندر عباس به استقبال ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش آمدند.

ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که از روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه پس از طی ۶۵ هزار کیلومتر دریانوردی به دور کره زمین و عبور از اقیانوس های هند، آرام و اطلس وارد آب‌های سرزمینی کشورمان شده است، در محدوده آب‌های بندر عباس در آب های خلیج فارس مورد استقبال جنگنده های نیروی هوایی ارتش و انبوهی از شناورهای ایرانی قرار گرفت.

انواع جنگندهای نیروی هوایی ارتش در این مراسم با عبور از فراز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران به دریادلان ایرانی که پس از ۸ ماه دریانوردی در حال مراجعت به کشور عزیزمان هستند، خوش‌آمد گفتند.

همچنین انواع یگان‌های شناور از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فراجا، یگان‌های بسیج دریایی و لنج‌ها و شناورهای مردمی در این مراسم با عبور از کنار ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش خوش‌آمد گفتند.

ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش ملقب به ناوگروه ۳۶۰ که از ۲۹ شهریور ماه سال گذشته به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده است، از ۲۷ اردیبهشت‌ماه وارد آب‌های سرزمینی کشورمان شده و در حال ادامه مسیر به سمت بندرعباس برای پهلوگیری است و قرار است امروز در بندر عباس پهلو بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها