أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۵۵۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
گزینه تمدید یک‌طرفه قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن تا سال ۲۰۲۵ در ۳۱ جولای به پایان می‌رسد اما نشریه فرانسوی از عدم تمایل این ستاره به فعال کردن این بند خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مارکا، به نظر می‌رسد تابستان در پاریس داغ باشد. به نقل از نشریه اکیپ، کیلیان امباپه به طور جدی در حال بررسی آینده خود در پاری‌سن‌ژرمن است. در قراردادی که او یک سال پیش با باشگاه فرانسوی امضا کرد، بندی گنجانده شد که به موجب آن او می‌تواند قرارداد خود را به‌طور یک‌جانبه تا ژوئن ۲۰۲۵ تمدید کند. قراردادی که او با پاری‌سن‌ژرمن امضا کرد در واقع برای دو فصل ثابت به اضافه یک فصل اختیاری بود و نه سه فصلی که مقامات باشگاه فرانسوی در ابتدا اعلام کردند.

امباپه تا ۳۱ جولای ۲۰۲۳ فرصت دارد تا فصل اضافی را فعال کند و تا سال ۲۰۲۵ با باشگاه خود باقی بماند، اما طبق گزارش روزنامه فرانسوی، این اتفاق نمی‌افتد. اکیپ می‌گوید: «سناریو متفاوت است» و تاکید می‌کند که او از هیئت مدیره درخواست کرده که در پاییز به دلیل اختلاف نظرها جدا شود، اگرچه تنش بین دو طرف فروکش کرده است.

بنابراین وضعیت برای پاری‌سن‌ژرمن بار دیگر پیچیده شده و بازیکن اصلی تیمشان که تصور می‌کردند در تیم خواهد ماند قصد خروج کرده است. طبق گزارش نشریه اکیپ، پاری‌سن‌ژرمن همچنان به ماندن امباپه اطمینان دارد. این باشگاه پس از ناکامی دیگری در لیگ قهرمانان اروپا، قصد دارد که پروژه جدیدی را بدون حضور لیونل مسی و نیمار و حول محور ستاره فرانسوی آماده کند.

اطرافیان امباپه نخواستند در این مورد اظهار نظر کنند و پی‌اس‌جی به ماندن ستاره خود اطمینان دارد. آنچه غیرممکن به نظر می‌رسد، تصور فروش امباپه در تابستان است. باشگاه حتی به این موضوع فکر هم نکرده و این مهاجم مانند سال ۲۰۲۱ که از لئوناردو و ناصر الخلیفی خواست به رئال مادرید بپیوندد، قرار نیست وارد جنگی شود تا به روابط دو طرف آسیب برساند.

منبع: خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها