أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۵۶۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
به نظر می‌رسد محرم نویدکیا به هدایت باشگاه گل گهر در لیگ برتر نزدیک شده است و شاید در روزهای آینده به طور رسمی هدایت این تیم در لیگ برتر را برعهده بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، محرم نویدکیا بعد از جدایی از سپاهان با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی امید مواجه شد اما امیر قلعه‌نویی حضور وی را در راس کادر فنی تیم امید تایید نکرد و در نهایت فدراسیون فوتبال غلامرضا عنایتی را به عنوان سرمربی تیم امید برگزید.

باشگاه گل گهر بعد از موافقت با حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی با سعید الهویی ادامه داد اما این مربی جوان اصلا خوب نتیجه نگرفت و حالا سیرجانی‌ها تلاش می‌کنند یک مربی جدید جذب کنند.

جواد نکونام دیگر گزینه گل گهر به شمار می‌رود و باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام یک از این دو مربی هدایت گر تیم کرمانی در فصل جدید لیگ برتر خواهند شد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها