کد خبر: ۵۳۳۲۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۱۸ دی ۱۴۰۲
آنطور که در فضای رسانه‌ای مطرح شده، برخی اخبار حکایت از این دارند که «حسن روحانی» و «علی لاریجانی» احتمالاً در تهران، لیست انتخاباتی مشترک خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، مهر نوشت: آنطور که در فضای رسانه‌ای مطرح شده، برخی اخبار حکایت از این دارند که «حسن روحانی» و «علی لاریجانی» احتمالاً در تهران، لیست انتخاباتی مشترک خواهند داد. با عنایت به قرابت و نزدیکی لاریجانی و روحانی که به ویژه در فاصله سال‌های ۹۴ تا ۹۸ تشدید شد، به نظر ائتلاف انتخاباتی رؤسای سابق قوای مجریه و مقننه، چندان دور از ذهن نباشد؛ البته چنانچه امر مزبور تحقق یابد، به سبب ترافیک نامزدها، جناح اصلاح‌طلب شاید به دایره ائتلاف با اعتدالیون راه نیابد.

فشار بر نوبخت برای انصراف از کاندیداتوری

آیا باهنر، لاریجانی را به «اردوگاه اصولگرایان» برمی‌گرداند؟

در خبرها آمده است که صلاحیت «محمدرضا باهنر» دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و نماینده ادوار برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید شده است؛ وی سابقه نمایندگی در مجالس دوم تا پنجم و هفتم تا نهم را در کارنامه دارد و هم‌اکنون علاوه بر ریاست جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز است.

باهنر از جمله شخصیت‌های نزدیک به لاریجانی محسوب می‌شود که ممکن است به «حلقه اتصال او با طیفی از اصولگرایان» تبدیل شود و مجدداً ردای اصولگرایی خالص را بر تن رییس پیشین مجلس کند.

از سوی دیگر برخی شنیده‌های خبرنگار مهر، حاکی از آن است که «باهنر» در صورتی که نتواند در لیست نهایی شورای ائتلاف برای مجلس قرار بگیرد، عطای نامزدی را به لقایش خواهد بخشید و انصرافش را اعلام می‌کند.

فشار بر نوبخت برای انصراف از کاندیداتوری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها