أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۷۱۳۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
لاریجانی در نطق پیش از دستور:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها امروز گنده‌تر از دهانشان علیه ایران و حزب‌الله سخن گفتند اما ترس صهیونیست‌ها از لابه‌لای این کلفت‌گویی‌ها قابل درک است.

فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز یک‌شنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی مجلس با اشاره به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه اظهار داشت: استعفای کوفی عنان و تماس‌های مقام‌های آمریکایی با سیاستمداران در منطقه و حمایت نظامی و تسلیحاتی برای به‌هم‌ریزی کشور سوریه حکایت از نقشه جدید شروران بین‌المللی دارد.

وی افزود: واقعا مجوز این چند کشور برای مداخله نظامی در کشور سوریه چیست و حداقل این کشورها پایبند به شورای امنیت نیم‌بند خود باشند؛ وقتی شورای امنیت هنوز مصوبه‌ای برای مداخله نظامی در سوریه ندارد، دخالت شما در سوریه چیزی جز شرارت بین‌المللی نیست؟

رئیس مجلس شورای اسلامی به حادثه هیروشیمای ژاپن اشاره کرد و گفت که آمریکا چند دهه پیش با شرارتی فجیع در هیروشیمای ژاپن جان صدها هزار نفر از مردم این کشور را گرفت و امروز نیز به نوعی دیگر همان رفتار ماجراجویانه را دنبال می‌کند اما آمریکا باید بداند امروز شرایط فرق می‌کند.

لاریجانی با بیان اینکه آمریکا باید از نتایج رفتار شرورانه خود در عراق و افغانستان پند می‌گرفت، تصریح کرد: آمریکا اصرار دارد با هزینه زیاد برای خود و دیگران درکی پیدا کند، اما غافل از اینکه این آتشی که در شام برمی‌افروزند، صهیونیست‌های هراسان را با خود می‌بلعد.

وی به اظهارات تند مقامات رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی اشاره و اظهار داشت: صهیونیست‌ها امروز گنده‌تر از دهانشان علیه ایران و حزب‌الله سخن گفتند اما ترس صهیونیست‌ها از لابه‌لای این کلفت‌گویی‌ها قابل درک است.

لاریجانی با طرح این پرسش که وقتی غرب نظامات حقوق بین‌المللی را رعایت نمی‌کند، چرا دیگران رعایت کنند، اظهار داشت: شعله‌های این آشفتگی برای صهیونیست‌ها نگران کننده است و در این میان تلاش‌ برخی دیکتاتورهای بی‌آبرو در منطقه برای دموکراسی در سوریه به کمدی سیاسی بدل شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما امیدواریم به زودی حقوق مردم منطقه از چنگال دیکتاتورهای بدخیم وابسته به آمریکا گرفته شده و مردم‌سالاری برای آنها محقق شود و آنگاه این دیکتاتورهای وابسته تراژدی زندگی خود را رؤیت می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها