أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۴۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
جلسه علنی صبح امروز مجلس دقایقی پیش به پایان رسید و جلسه بعدی پارلمان صبح روز سه‌شنبه 17 مردادماه تشکیل می‌شود.
فارس، جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با اعلام حجت‌الاسلام سید‌محمد‌حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول پارلمان که در غیاب لاریجانی ریاست ساعتی از جلسه را بر عهده داشت، پایان یافت.

ابوترابی‌فرد پیش از پایان جلسه علنی اعلام کرد که با توجه به اینکه روز چهارشنبه هفته جاری 18 مرداد ماه مصادف با 19 ماه مبارک رمضان و شب قدر است، جلسه علنی، روز چهارشنبه برگزار نشده و روز سه‌شنبه تشکیل می‌شود.

وی افزود: بر این اساس جلسه علنی بعدی مجلس راس ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه 17 مرداد ماه با دستور کار ادامه رسیدگی به دستور هفتگی تشکیل می‌شود و کمیسیون‌های تخصصی که قرار بود صبح روز سه‌شنبه تشکیل جلسه دهند، روزهای دوشنبه یا چهارشنبه ساعاتی را برای برگزاری جلسات کمیسیون در نظر گرفته و برنامه‌ریزی کنند.

وکلای ملت در جلسه علنی امروز خود، دو لایحه موافقت‌نامه را مورد بررسی قرار داده و به تصویب رساندند و سپس چندین ناظر پارلمان در مجامع و شوراها را انتخاب کردند و در پایان جلسه نیز یک طرح دو فوریتی را مورد رسیدگی قرار دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها