أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۵۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
'سجاد مرادی' در مرحله مقدماتی دوی 800 متر بازی های المپیك 2012 لندن با قرعه مناسب روبرو شد تا شانس بالایی برای صعود به نیمه نهایی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، رقابت های مرحله مقدماتی دوی 800 متر از ساعت 14:20 امروز (دوشنبه) آغاز می شود و نماینده دو و میدانی ایران در گروه پنجم با دوندگانی از كشورهای مالی، اسپانیا، مصر، نیكاراگوئه، ژاپن، الجزایر و بریتانیا مصاف خواهد كرد.

http://img.irna.ir/1391/13910516/80263282/80263282-2807582.jpg

مرادی برای صعود به نیمه نهایی باید در میان سه دونده برتر گروه خود قرارگیرد و یا یكی از سه دونده برتری باشد كه در تمام گروه ها موفق نشده اند یكی از سه دونده برتر گروه خود باشند.

هیچكدام از رقیبان مرادی در این گروه سابقه مدال جهانی و المپیك در كارنامه خود ندارند و با توجه به ركوردهای شخصی و بهترین ركوردهای این فصل دوندگان، شانس مرادی برای قرار گرفتن در میان سه دونده برتر گروه سوم بالاست.

مرادی پیش از این در بازی های المپیك پكن نیز موفق شده بود به مرحله نیمه نهایی صعود كند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها