کد خبر: ۷۱۶۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ باشگاه باید به جای بازیکنان میلیاردی بازیکنانی مثل ماهینی را به خدمت می‌گرفت.

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره شکست دیگر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی این‌بار مقابل صبای قم اظهار داشت: جز اینکه تاسف بخوریم کار دیگری نمی‌توان کرد. اول از همه به تیم صبای قم تبریک می‌گویم که با یکسری بازیکن جوان و با انگیزه بازی خوبی انجام داد. تیم پرسپولیس هم باید در نقل و انتقالات به جای گرفتن بازیکنان میلیاردی بدون انگیزه بازیکنانی مثل حسین ماهینی را به خدمت می‌گرفت.

وی افزود: ژوزه هم نتوانسته ترکیب اصلی تیم را بشناسد و مسئله بعدی این است که بازیکنان تیم اصلا هماهنگ نیستند. در گل‌های خورده پرسپولیس اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که مدافعان به جلو می‌روند و برنامه ای برای سازمان دفاعی تیم ندارند.

شاهرودی با اشاره به اختلافات بین پیشکسوتان پرسپولیس گفت: این اتفاقات برای تیم خوب نیست و جز ایجاد حاشیه چیز دیگری ندارد. متاسفانه به جای اینکه مشکلات مستطیل سبز را حل کنند هر بازی که تیم می‌بازد یک نفر جدید را به کمیته فنی اضافه می‌کنند. این تصمیم‌ها به پرسپولیس کمکی نمی کند.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس تصریح کرد: باید به این تیم زمان داد و حوصله داشت. فوتبال ما طوری شده که پول حرفه‌ای می‌دهند اما بازیکن حرفه‌ای نداریم. بازیکنان هم باید به خودشان بیایند. هر بازیکنی نمی‌تواند در تیم‌های پرسپولیس و استقلال بازی کنند. فقط باید برای این تیم دعا کنیم که از این شرایط خارج شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها