أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۶۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
شاهزادگان آل سعود که از دیر باز ارتباط بسیار خوب و تنگاتنگی با انگلیس ها داشته اند، اکنون نیز بهترین جا برای ذخیره کردن اموال خود را بانک های انگلیسی دیده اند.
شیعه آنلاین، یک مقام ارشد اقتصادی انگلیسی فاش کرد که شاهزادگان آل سعود در چند ماه اخیر مقدار بسیار زیادی از اموال خود را به بانک های انگلیسی منتقل کرده اند.

در همین راستا سایت "الوعی" گزارش داد که به نظر می رسد با توجه به متشنج تر شدن اوضاع داخلی عربستان سعودی، و به ویژه در مناطق شرقی این کشور، شاهزادگان آل سعود تصمیم گرفته اند با هدف تضمین آینده خود، ثروت هایشان را به بیرون از عربستان منتقل کنند تا در صورت سقوط رژیم سعودی، پول هایی را در خارج داشته باشند.

بر همین اساس شاهزادگان آل سعود که از دیر باز ارتباط بسیار خوب و تنگاتنگی با انگلیس ها داشته اند، اکنون نیز بهتر جا برای ذخیره کردن اموال خود را بانک های انگلیسی دیده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
مقدمات یک فرار بزرگ این خاندان از عربستان
شورش مردم این کشور قریب والوقوع است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها