أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۶۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
فرقي هم نمي كند اين حوزه نفوذ مربوط به اجزايي از دولت و مجلس و مجمع تشخيص و قوه قضائيه و شهرداري باشد يا چهره ها و گروه هاي بيرون از مراكز رسمي قدرت. مهم براي دشمن رصد چهره ها و محافلي است كه حاضرند به خاطر خودشگفتي و خودشيفتگي، لوازم وحدت و منافع و امنيت ملي را زير پا بگذارند.

روزنامه کیهان در ستون یادداشت روز خود، با بررسی توان اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران و تلاش های دشمنان، به موضوع انتخابات آتی ریاست جمهوری پرداخته و نسبت به نفوذ دشمن برای یار گیری انتخاباتی در دولت، مجمع تشخیص، مجلس، قوه قضائیه، شهرداری و همه گروه های سیاسی هشدار داده است!

به گزارش عصر ایران، در بخشی از یادداشت کیهان با عنوان "سایه روشن نبرد اطلاعاتی" آمده است:

قريب 10 ماه ديگر انتخابات رياست جمهوري برگزار مي شود. برخي گروه ها و چهره ها از هم اكنون به شكل پنهان و پيدا فعال شده اند تا گوي سبقت از حريفان بربايند و برخي طيف هاي ديگر تشجيع مي شوند تا بازي ضد انتخاباتي 3 سال پيش را سامان دهند.

به تدريج بايد درباره اين تحركات نوشت. اما آنچه در اين مجال سزاوار يادآوري است، تقاطع محيط سياسي داخلي و فعل و انفعالات و رقابت هاي هميشگي آن با جنگ اطلاعاتي و نرم دشمن است. رصدگران سياسي و اطلاعاتي در جبهه دشمن معتقدند بدون بيرون كشيدن پنجه قدرت خود از زير پنجه اقتدار ايران، پكيج پروژه هاي آنان در مناطق گوناگون خاورميانه تهي از دستاورد خواهد ماند. آنها مي گويند گره بزرگ افتاده در كار غرب، هنگامي گشوده مي شود كه ترافيك روان سياست در ايران گره بخورد و قفل شود، شبيه كاري كه فتنه گران انجام دادند يا حلقه انحراف در راستاي ايجاد بن بست به آن تداوم بخشيدند.

اما گروه هاي هدف مورد طمع دشمن به اين دو طيف محدود نمي شود. وحدت شكنان و «خود فربه گران» در هر موقعيتي كه باشند، مورد طمعند چرا كه گارد آنها نسبت به هركس كه به شركت سهامي قدرت آنها بپيوندد و ادعاي مساعدت و شراكت داشته باشد باز است. اينجاست كه مناطق نفوذ سياستمداران در عرصه هاي مديريت و رسانه و حزب و حلقه و باند، دچار آلودگي و به شدت ويروسي مي شود؛ فرقي هم نمي كند اين حوزه نفوذ مربوط به اجزايي از دولت و مجلس و مجمع تشخيص و قوه قضائيه و شهرداري باشد يا چهره ها و گروه هاي بيرون از مراكز رسمي قدرت. مهم براي دشمن رصد چهره ها و محافلي است كه حاضرند به خاطر خودشگفتي و خودشيفتگي، لوازم وحدت و منافع و امنيت ملي را زير پا بگذارند. در سال پيش رو بايد منتظر ترورهاي نرم دشمن بود. مي شود چنان مشي كرد كه دشمن نتواند در اين نبرد نرم قرباني بگيرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها