يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۱۷۰۲
زمان انتشار: ۱۷:۱۸     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
دونده 800 متر ايران گفت:‌ به خاطر مصدوميت،‌ مهمترين زمان تمريناتم را از دست دادم اما با اين حال براي رسيدن به فينال تمام توانم را به کار مي‌گيرم.
سجاد مرادي پس از رسيدن به مرحله نيمه نهايي مسابقات 800 متر المپيک اظهار داشت: دوي خوبي را انجام دادم. متاسفانه پيش از آغاز مسابقات المپيک مصدوميتي داشتم که اجازه نداد تمريناتم را به خوبي انجام دهم. اما خوشبختانه اين مصدوميت برطرف شده است و در حال حاضر مشکل خاصي ندارم. در مسابقه امروز تمام تلاشم اين بود که جزو سه نفر اول باشم که خيلي راحت هم به دست آمد.

وي ادامه داد:‌ امروز با 60 يا 70 درصد آمادگي دويدم و فشار زيادي به من وارد نشد. اميدوارم فردا به خوبي با حريفان رقابت کنم و همه توانم را مي‌گذارم که به فينال برسم. اميدوارم مردم هم براي من دعا کنند.


دونده 800 متر کشورمان گفت: اگر مصدوميت سراغم نمي‌آمد الان مي‌توانستم با قدرت بگويم به فينال مي‌رسم اما به خاطر اين آسيب ديدگي مهمترين زمان تمريناتم را از دست دادم.


مرادي در پاسخ به اين سؤال که سرماي هوا تاثيري در عملکردت نداشت،‌ عنوان کرد: من در ارتفاعات بزرگ شدم و سرما روي من تاثيرگذار نبود.


مرادي امروز در مرحله اول دوي 800 متر با رکورد يک دقيقه و 48 ثانيه و 23 صدم ثانيه توانست به نيمه نهايي صعود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها