أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۷۱۶
زمان انتشار: ۱۷:۴۵     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز از دفتر خبرگزاری فارس در قم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی پیش از ظهر امروز به منظور پاسداشت مقام خبرنگار و تجلیل از دست‌اندرکاران عرصه خبر در دفتر خبرگزاری فارس در قم حضور یافت.

نماینده مردم قم در مجلس در این بازدید با سرپرست خبرگزاری فارس در قم گفت‌وگو کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌ این رسانه قرار گرفت.

وی همچنین با خبرنگاران این مجموعه خبری از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرده و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

امیرآبادی در این بازدید که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفته بود، از خبرگزاری فارس به عنوان رسانه تاثیرگذار یاد کرد و گفت: این رسانه منبع خوبی برای جراید، مطبوعات و آژانس‌های مختلف خبری است.

وی در عین حال اخلاق رسانه‌ای را مهم دانست و افزود: شأن خبرنگاران و جراید قم به ویژه در ایام تغییرات مدیریتی باید حفظ شود و خبرنگاران باید به گونه‌ای قلم بزنند تا خدای ناکرده سبب تخریب یا از بین رفتن آبروی اشخاص نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها