أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۷۲۵
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان در دومین دیدارش در بازی‌های المپیک مقابل حریف نامدار بلغار به برتری رسید و راهی دور سوم شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از لندن، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک لندن، در وزن 60 کیلو امید نوروزی پس از پیروزی در دور نخست مقابل جیانگ شنگ، نفر پنجم بازی‌های المپیک 2008 پکن از چین در دور دوم هم برابر آنگلوف، نفر سوم جهانی 2011 از بلغارستان به برتری رسید.

نماینده کشورمان در 3 تایم و با نتایج (یک بر صفر) و (3 بر صفر) مقابل کشتی‌گیر بلغار به برتری رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

نوروزی در دور سوم به مصاف علمت کبیسپایف، دارنده 2 مدال قهرمانی جهان (نقره 2011 و برنز 2010) از قزاقستان که عنوان اول مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2011 را هم یدک می‌کشد خواهد رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها