أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۷۱۷۴۵
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
در شرایطی که چندین موسسه برانداز غربی اعتراف کرده اند که عامل ارتباطی این موسسات و تهران در زمان فتنه 88 همین اعضای خانواده آقای هاشمی بوده اند و دیگر نقش دو فرزند هاشمی در این جریانات . . .

"صراط" - روزنامه آرمان در گفتکو با یکی از نزدیکان فائزه هاشمی مدعی شد خروج دختر آیت الله هاشمی از کشور کاملا قانونی و با اطلاع قوه قضائیه بوده و هیچگاه وی مجرم و ممنوع الخروج نبوده است .

به گزارش خبرنگار صراط ، روز گذشته فیلمی از فائزه هاشمی در فرودگاه امام خمینی تهران منتشر شد که حکایت از سفر دختر هاشمی ‌رفسنجانی به لندن داشت و با استناد به حکم صادره از سوی دادگاه و مجرم اعلام شدن وی ، این سفر نوعی فرار برای عدم اجرای حکمی که از سوی مراجع قضایی کشور برای او تعیین کرده بودند تلقی گردید ، اما نزدیکان وی در گفتگو با روزنامه منتسب به هاشمی ادعایی دیگر دارند .

روزنامه آرمان که مدعی است در این راستا با یکی از نزدیکان فائزه هاشمی به گفت‌وگو نشسته است می نویسد : " چرا برای خروج فائزه هاشمی از کشور به این اندازه جوسازی می‌کنند؟ فائزه هاشمی به‌صورت کاملا قانونی از کشور خارج شده و هیچ منعی هم برای خروج ندارد!. فائزه با اطلاع دستگاه قضایی از کشور خارج شده است و برخی مخالفان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از هر موضوع کوچکی به‌ دنبال تخریب وی هستند که نباید به آنها توجه کرد."

این فرد که خود را منتسب به خاندان هاشمی معرفی می کند در حالی مدعی است که انتشار خبر فرار فائزه نوعی فضاسازی هماهنگ برای تخریب چهره وی در نزد مردم ایران بوده است که مرور فیلم ها و تصاویر مرتبط با فتنه 88 و ناآرامی های خیابانی در پی آن ، نشان دهنده این حقیقت است که دختر آقای هاشمی از اصلی ترین لیدر های جریان برانداز در جریان اغتشاشات خیابانی سال 88 بوده است و اعتراف خود وی هم همین نکته را گویاست ، پس در چنین شرایطی چگونه می توان از فضا سازی یا دروغ بستن به خاندان هاشمی سخن گفت ؟!

از سویی بعد از دوسال کش و قوس بر سر رسیدگی به جرائم امنیتی فائزه هاشمی مردم کم کم امیدوار شده بودند که این چهره ، برای مدتی هم که شده به جزای اعمال ساختار شکنانه خود خواهد رسید و این امیدواری در ذهن مردم ایجاد شد که برادر وی هم به زودی پس از محاکمه به وی خواهد پیوست ، اما سفر اخیر فائزه بدون توجه به حکم دادگاه نه تنها مردم را از محاکمه وی نا امید ساخت بلکه دیگر بازگشت آقازاده فراری را هم به رویایی دست نیافتنی تبدیل کرد . چرا که انتظارها نتیجه معکوس داده و به جای بازگشت مهدی به ایران، فائزه به لندن رفت.

جالب آنجاست در شرایطی که چندین موسسه برانداز غربی اعتراف کرده اند که عامل ارتباطی این موسسات و تهران در زمان فتنه 88 همین اعضای خانواده آقای هاشمی بوده اند و دیگر نقش دو فرزند هاشمی در این جریانات بر کسی پوشیده نیست هنوز هم عده ای از بی گناه بودن این افراد و تمکین کردن آنان به قانون سخن می گویند!

فائزه هاشمی رفسنجانی سال گذشته به اتهام فعالیت های تبلیغی علیه نظام در دادگاه انقلاب تهران محاکمه و به 6 ماه حبس و 5 سال محرومیت از عضویت و فعالیت در احزاب، گروه‌ها، انجمن‌ها، فضای مجازی و همچنین فعالیتهای فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شده بود.

با این وجود شاهدیم که در هفته‌های اخیر صدور برخی احکام برای فعالان رسانه‌ای ـ دانشجویی جبهه فرهنگی انقلاب، از سوی قوه قضائیه که اعتراضات زیادی را هم از سوی چهره‌های دلسوز نظام همچون آیت الله علم‌الهدی، دکتر باقری لنکرانی و تشکل‌های مختلف داشجویی به دنبال داشت با جدیت هر چه تمام تر در حال پیگیری است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها