يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۱۷۷۴
زمان انتشار: ۰۰:۵۸     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
هواداران گهر زاگرس به دلیل نداشتن ورزشگاه مستقل علیه استاندار لرستان شعار دادند و بیانیه خواندند.

فارس، دیدار تیم‌های پیکان و گهر زاگرس با حساب 3 بر 2 به سود پیکان به پایان رسید.

این بازی‌ با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می خوانید:

* 1500 هوادار لرستانی با حضور در ورزشگاه و با در دست داشتن بلندگوهایی به شدت گهر را تشویق کردند و پیش از آغاز بازی بیانیه‌ای با این مضمون خواندند" ما بهترین و با اخلاق‌ترین هواداران ایران هستیم. آیا ارزش داشتن یک ورزشگاه 15 هزار نفری را نداریم. چرا هیچ کس به حرف ما گوش نمی دهد."

* یکی از مسئولان تیم گهر با یکی از لیدرهای این تیم دچار درگیری شد که با وساطت سایرین این موضوع حل شد.

* علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن گهر با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شد.

* کادر فنی پیکان پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت گهر رفتند و به آنها خوش آمد گفتند.

* تارتار، سرمربی گهر که در بازی قبلی اخراج شده بود، از روی سکوها بازی را نظاره کرد.

* تماشاگران پس از اینکه بلندگوی ورزشگاه قهرمانی امید نوروزی در مسابقات کشتی المپیک را اعلام کرد به شدت او را تشویق کردند.

* هواداران گهر به دلیل اینکه تیم‌شان ورزشگاه مستقل ندارند، علیه استاندار لرستان شعار دادند. آنها همچنین علیه پیکانی ها شعار دادند و ویسی را به ضد فوتبال متهم کردند.

*محمد پروین که نیمه دوم وارد زمین شده بود، دقیقه 80 تعویض شد.

* برخی تماشاگران گهر در پایان بازی چند صندلی ورزشگاه دستگردی را تخریب کردند که این موضوع با اعتراض تعداد دیگری از هواداران این تیم همراه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها