أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۷۹۰
زمان انتشار: ۰۱:۲۳     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
وزنه‌بردار دسته 105 کيلوگرم ايران و دارنده مدال نقره المپيک گفت: اميدوارم مردم از عنواني که کسب کرده‌ام راضي باشند.
 نواب نصير شلال پس از کسب نقره رقابت‌هاي دسته 105 کيلوگرم وزنه‌برداري المپيک گفت: اول به خاطر گرفتن اين مدال خدا را شکر مي‌کنم و از ميليون‌ها ايراني که من را دعا کردند هم متشکرم و اين خواسته من بود تا آنها من را دعا کنند.

وي ادامه داد: اول دعاي مردم و پس از آن تلاش خودم باعث شد تا اين جايگاه را به دست بياورم و اميدوارم همه از من راضي باشند.

نصير شلال در خصوص رقابت فردا شب بهداد سليمي و سجاد انوشيرواني در فوق سنگين وزنه‌برداري گفت: سليمي قهرمان جهان و نوشيرواني دارنده نقره جهان است. به نظرم روند مدال آوري فردا شب نيز ادامه پيدا خواهد کرد تا با نتايج خوب دل مردم شاد شود.

ملي‌پوش وزنه‌برداري ايران در پايان گفت: اميدوارم 2 فوق سنگين ايران بتوانند در رقابت‌هاي دسته فوق سنگين، نتايج سال گذشته جهاني پاريس را تکرار کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
هانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
خسته نباشی وافعا اقای نواب
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها